امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

دهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان نیازمند حمایت جدی مسئولان

میناب نیوز:سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری کتاب گفت: برگزاری این رویداد مهم نیازمند حمایت مدیران ارشد استان و همکاری سایر نهادها و بخش های مردمی می باشد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، انوشیوران پیشدار پس از جلسه در گفتگو با خبرنگاران افزود: طبق برنامه ریزی قبلی و هماهنگی های انجام شده دهمین نمایشگاه کتاب 4 الی 10 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهانبار برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: پس از پنج سال برگزاری مستمر نمایشگاه سراسری کتاب این رویداد به یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده است و در مدت برگزاری بیش از 300 هزار نفر از نمایشگاه دیدن و از کتاب های موجود که با 40 درصد تخفیف ارائه می شود؛ خریداری می کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اذعان داشت: امسال جهت برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و با رای زنی های صورت گرفته و تأکید استاندار امیدورایم با مشارکت سایر نهادها شرایط مطلوب جهت برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه فراهم شود.

دبیر دهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان به تعداد ناشران شرکت کننده در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نزدیک به 800 ناشر از سراسر کشور به صورت مستقیم و نمایندگی در نمایشگاه حضور خواهند داشت و بیش از یک میلیون کتاب در عناوین مختلف نیز عرضه خواهد شد. 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1299

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge