امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز میناب برگزار شد

میناب نیوز:مهدی مصلحی رئیس دانشگاه پیام نور میناب ضمن عرض تسلیت ایام محرم و تبریک فرا رسیدن سالگرد حماسه 16 آذر به دانشجویان و جامعه علمی و دانشگاهی افزود روز 16 آذر روز نماد جنبش دانشجوئی است.

 

به گزارش میناب نیوز ،مهدی مصلحی  اظهار  کرد : پایه و اساس علم در دانشگاه ،دانشجوی پویا و پر تلاش بوده که می تواند با ورود به عرصه ی علم، حقایق تازه ای را در علوم مختلف کشف کند.

وی در ادامه نقش دانشجویان را در همه جوامع فراتر از اقشار دیگر اجتماعی دانست و افزود خصائص دانشجویان و محیط دانشجویی از اثرگذاری بیشتری در قیاس با سایر جوامع برخوردار است.

رئیس دانشگاه پیام نور میناب در ادامه گزارشی از فعالیتهای دانشگاه را عنوان کرد و ضمن اشاره به موفقیت‌های مکرر دانشجویان در عرصه های علمی و پژوهشی ، آمار بالای قبولی دانشجویان این مرکز در مقاطع تحصیلات تکمیلی را نماد موفقیت این دانشگاه دانست و دانشجویان را به سعی و تلاش بیشتر توصیه نمود.

مصلحی در ادامه از دانشجویان خواست که نسبت به رویدادهای داخلی و بین المللی و مسائل سیاسی آگاهانه تر و فعالتر عمل کنند و همیشه در تمام صحنه ها بیدار باشند.

در ادامه مراسم ، نشستی با حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاهی پیرامون مسائل و مشکلات دانشجویان برگزار شد. پخش کلیپ فعالیتهای فرهنگی تشکلات دانشجوئی مرکز، توزریع بوشور و ویژه نامه 16 آذر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1311

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge