امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

راه یابی گروه هنری آنامیس به جشنواره بین المللی تئاتر فجر / در سالن سایه تئاتر شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت

میناب نیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت : گروه هنری انامیس با نمایش ” زمانی برای گاوهای شیرده ” به سی چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد .

به گزارش میناب نیوز ، رضا اوژند گفت: نمایش “زمانی برای گاوهای شیرده” کاری از گروه آنامیس نوشته حسین احمدی‌نسب به کارگردانی ، حسن سبحانی مینابی از شهرستان میناب یکی از آثار پذیرفته شده در بخش مرور سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر است.

اوژند یاد آور شد: گروه هنری آنامیس راه یافته به جشنواره فجر نماینده همه فعالان تئاتر میناب و سفیر فرهنگ، هنر و آداب و رسوم میناب می باشد و حضور هنرمندان تئاتر میناب در جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، داشته های هنری و فرهنگی شهرستان میناب را معرفی کرد که از سطح وسیع و گسترده اطلاع رسانی و مخاطبان فراوانی برخوردار است.

وی گفت : این نمایش درباره محو شدن انسان‌ها و برداشتی از رمان مسخ کافکا است که حسین احمدی‌نسب آن را به نگارش درآورده و این کار با آیین‌های مردم منطقه جنوب کشور ادغام شده است.

وی با اشاره به خط داستانی این نمایش ادامه داد: دو غریبه با موجودی که به درستی مشخص نیست انسان است یا حیوان وارد یک آبادی می‌شوند که آن آبادی پر از سحر و طلسم است.

در این میان غریبه سوم که احتمال می‌رود انسان باشد در آبادی و در خانه صالح می‌ماند و صالح و برخی دیگر از افراد آبادی را محو کرده و در تلاش است تا بقیه مردم آبادی را هم محو کند….

اوژند افزود : پیش‌تر که این نمایش در میناب به اجرا درآمد با استقبال عموم مواجه شد ودلیل اصلی آن رگه‌های طنزی است که در این نمایش وجود دارد و در این نمایش از خرده فرهنگ‌های مردم میناب و از موسیقی زار و لیوا و رقص‌های آیینی مانند رقص‌های مخصوص جزیره قشم و شهرستان میناب بهره گرفته‌ است.

حسن ذاکری، کبری مسلمی، حسین اصیلی، زهرا رودابه، فرشاد اسلامی، علیرضا منصوری، سکینه باشنده، مهرداد ذاکری، علی اسدی، فاطمه احمدی نسب، اسماعیل مرادی، کلثوم تنومند و عبدالرضا سهرابی بازیگران این نمایش هستند.

گفتنی است: نمایش ” زمانی برای گاو های شیرده ” روز جمعه ۹ بهمن ماه در دوسانس ساعت های ۱۷ و ۱۹ در سالن سایه تئاتر شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1715

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge