امروز: یکشنبه 30 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

نکوداشت ابراهیم زارعی نویسنده ، کارگردان و بازیگر تئاتر شهرستان میناب برگزار می شود

میناب نیوز : معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت : نکوداشت ابراهیم زارعی نویسنده ، کارگردان و بازیگر تئاتر شهرستان میناب برگزار می شود .

به گزارش میناب نیوز  ، سعید موحدی در نشست خبری نکوداشت ابراهیم زارعی در فرهنگسرای شهید بهشتی شهرستان میناب در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در حوزه فرهنگ و هنر استان هرمزگان با توجه به نبود زیرساخت های لازم اجرای برنامه ها به صورت دوستانه است و این نکوداشت یک نمونه ای از کار دوستانه است که در این شهرستان برگزار می شود .

وی در ادامه با اشاره به جایگاه فرهنگ و هنردر استان هرمزگان افزود : باید به هنرمندان اعتماد کرد و کار را در این عرصه به خود هنرمندان واگذار کرد .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت : جایگاه امروز تئاتر شهرستان میناب مرهون تلاش گذشتگان تئاتر این شهرستان مانند ابراهیم زارعی است و باید بیش ازاین به نقش آن ها در این عرصه توجه کنیم و با این پشتوانه ها به سمت آینده حرکت کنیم.

وی تصریح کرد : زمانی تئاتر موفق است که دارای شناسنامه باشد و اگر گذشته نداشته باشد یک جریان بی هویت است و امروز برگزاری نکوداشت ابرهیم زارعی در همین راستا می باشد .

مویدی افزود: ابرهیم زارعی در زمان خود فردی بود که تئاتر شهرستان میناب را به کشور معرفی کرد و به عنوان قویترین بازیگر زمان خود در جشنوارهای مانند شیراز که جایگاه بین المللی داشت شرکت کرد .

وی همچنین اظهار کرد : ابرهیم زارعی یک هنرمند موفق در زمان خود در ایران بود و فطری و ذاتی بازیگر بود و با قدرت مدیریتی که داشت در این زمینه موفق بود .

مویدی در بخش پایانی سخنان خود افزود : ما باید هنرمندان را به نسل حال معرفی کنیم و هدف از برگزاری این نکوداشت معرفی این ظرفیت ها است .

شایان ذکر است : نکوداشت ابرهیم زارعی شامل نشست تخصصی هنرمندان تئاتر در سالن زنده یاد ابراهیم زارعی میناب (بعث )و آئین نکوداشت آن در فرهنگسرای شهید بهشتی شهرستان میناب در روز سوم و چهارم آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2335

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge