امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

تکمیل مجتمع فرهنگی هنری میناب / برنامه‌ریزی لازم برای تأمین مسکن ارزان برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : برنامه‌ریزی لازم برای تأمین مسکن ارزان برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه صورت می‌گیرد.

به گزارش میناب نیوز ، مهدی دوستی در دیدار با جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان هرمزگان، برگزاری این دیدارها را فرصت بسیار مغتنمی برای دیدار چهره به چهره و شنیدن دغدغه‌های اقشار مختلف عنوان کرد و اظهار کرد: عمده دغدغه‌های این قشر مهم و اثرگذار در حوزه اجتماعی، معیشتی، مسکن، بیمه و شیوه برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری توسط دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان بود که به‌زودی تصمیمات مهمی در برخی از این حوزه‌ها به نفع جامعه فرهنگی و هنری استان اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: به‌زودی طی ابلاغی، دستگاه‌های دولتی و صنایع استان موظف خواهند شد، کالاهای فرهنگی و هنری، هدایا و خدمات تبلیغاتی، هنری و فرهنگی را از داخل استان تأمین و دریافت کنند که به‌نظر می رسد با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی استان و دستگاه‌های دولتی، شروع خوبی باشد.

استاندار هرمزگان گفت: در حوزه مسکن نیز پس از بررسی دقیق‌تر، برنامه‌ریزی لازم برای تأمین مسکن ارزان برای این قشر فرهیخته صورت می‌گیرد.

اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به برگزاری برنامه های مهم فرهنگی و هنری در طول سه ماه اخیر در استان، حرکت بر اساس خط مشی تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را سیاست اصلی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های تابعه آن عنوان و بیان کرد: پرورش نیروی انقلابی و کادرسازی، دستور کار اصلی همه انجمن‌های فرهنگی و هنری در استان است.

وی، هرمزگان را از جمله استان‌های ممتاز در زمینه پرورش هنرمندان متعهد و باورمند به انقلاب معرفی کرد و افزود: معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با جدیت در حال پیگیری است.

تکمیل مجتمع فرهنگی هنری بندرخمیر و مجتمع فرهنگی هنری میناب و نوسازی تالار شهید آوینی و فرهنگسرای طوبی از جمله درخواست‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با استاندار هرمزگان بود.

جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان هرمزگان نیز در دیدار با استاندار هرمزگان، دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

در پایان این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اهداء تندیس منقش به تمثال سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از استاندار هرمزگان قدردانی کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 3328

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge