امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

نمایش ” کابوس ” در شهرستان میناب به روی صحنه می رود

میناب نیوز:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از اجرای عموم نمایش ” کابوس ” به کارگردانی علی رحیمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، رضا اوژند در گفتگو با خبرنگاران گفت : نمایش ” کابوس ” ، برگزیده بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان می باشد که در جشنواره منطقه ای سیستان نیز حضور درخشان داشت .

وی افزود : شهرستان میناب به لحاظ زیرساخت های نمایشی و تعداد گروه های تئاتر از جایگاه ویژه ای در استان برخوردار است و بیشتر هنرمندان میناب در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم در خصوص اجرای نمایش ها صورت می گیرد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب اظهار داشت : تقاضا برای تمرین و اجرای عموم نمایش ها در میناب بسیار زیاد می باشد و زیر ساخت های موجودپاسخگوی نیازهای هنرمندان نمی باشد و این شهرستان با حجم زیادی از استعداد و توانمندی فقط دارای یک سالن نمایش می باشد .

اوژند در ادامه افزود : نمایش ” کابوس ” به کارگردانی علی رحیمی و نویسندگی جعفر مویدی ، دارای درون مایه و محتوای بومی و محلی می باشد که به لحاظ اجرا از شیوه های جدید و مدرن بهره می برد .

گفتنی است : نمایش “کابوس” به کارگردانی علی رحیمی ۱۵ الی ۱۹ دی ماه ، در فرهنگسرای شهید بهشتی به روی صحنه می رود .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 394

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge