امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

فرهنگ اصیل هر منطقه پشتوانه عظیم آینده است

میناب نیوز:نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در نخستین جشنواره « سور ، سرنا ، زندگی » در شهر تیرور میناب گفت : فرهنگ اصیل هرمنطقه ، پشتوانه عظیم آینده محسوب می شود .

به گزارش میناب نیوز ، عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی ، ضمن تأکید بر زنده نگاه داشتن آداب ، رسوم ، سنت ها و فرهنگ هر منطقه افزود : هویت امروز ما وابسته به داشته ها و سرمایه های فرهنگی گذشته مان است و حفظ و حراست ازآن از ضروریات می باشد .
وی به برگزاری مطلوب و تأثیر گذاری مناسب جشنواره « سور ، سرنا ، زندگی » اشاره کرد و اظهار داشت : برگزاری چنین برنامه هایی باعث آشنایی فرزندانمان با غنای فرهنگی و میراث کهن مردم این مرز و بوم می شود .
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : بخش زیادی از سنت ها و رسوم گذشته به دلیل عدم توجه جدی در حال از بین رفتن است و وظیفه متولیان فرهنگی است که با همکاری و مشارکت مردم با برنامه ریزی صحیح و مستمر در حفظ و اشاعه آن بکوشند .
وی از متولیان برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد و یاد آور شد : این جشنواره باید گسترش پیدا کند و در شاخه ها و رشته های دیگر که مورد دغدغه مردم است برگزار شود .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 513

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge