امروز: پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 برابر با 16 می 2024

برگزاری دوّمین جشنواره تئاتر کانون های فرهنگی ، هنری مساجد در میناب

میناب نیوز:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب از برگزاری دوّمین جشنواره تئاتر کانون های فرهنگی ، هنری مساجد میناب از دوّم تا چهارم اسفندماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شهید بهشتی میناب خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، رضا اوژند  گفت : دوّمین جشنواره تئاتر کانون های فرهنگی ، هنری مساجد میناب از دوّم تا چهارم اسفند با دوازده اثر نمایشی از دوازده کانون فرهنگی هنری مساجد سراسر میناب برگزار می شود .

وی افزود : از بین سی و یک اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو بخش خیابانی و صحنه ای دوازده اثر به بخش مسابقه در بخش صحنه ای و ده اثر خیابانی به صورت مستقیم به جشنواره راه یافتند که مجید رهپرور ، حسن ذاکری ، رضا بهنامی داوری این جشنواره را برعهده دارند و جشنواره استانی بعد از این جشنواره به میزبانی میناب برگزار می شود و نمایش های برتر جشنواره شهرستانی به جشنواره استانی معرفی خواهند شد .

اوژند عنوان کرد : این جشنواره با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان و نمایندگی منطقه ویژه میناب و به میزبانی کانون تخصصی تئاتر مساجد کانون فرهنگی ، هنری سجادیه برگزار می شود .

وی افزود : نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر و نمایشگاه عکس از برنامه های جنبی دوّمین جشنواره تئاتر کانون های فرهنگی هنری مساجد میناب می باشد و کتاب های نمایشگاه به صورت امانت ،در طول جشنواره در اختیار هنرمندان و علاقه مندان به پژوهش در حوزه تئاتر قرار می گیرد .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 518

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge