امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

فعالیت های فرهنگی – هنری هرمزگان مطابق با شعار سال برنامه ریزی می شود

میناب نیوز:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در آستانه شروع کاری سال 1394 در جمع همکاران گفت: فعالیت های فرهنگی – هنری هرمزگان مطابق با شعار سال برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گزارش میناب نیوز، علیرضا درویش نژاد ضمن تاکید بر اهمیت نامگذاری هر سال از سوی مقام عظمای ولایت افزود: این عمل تنها یک نامگذاری تشریفاتی نیست بلکه راهبردی مهم و کلیدی در حل مشکلات و حرکت همه سازمان ها و نهادهای دولتی و مردمی به سوی هدفی واحد و مشخص است.

 

وی اظهار داشت: امسال نیز که با عنوان “دولت و ملت، هم دلی و همزبانی” نامگذاری شده است دارای مفاهیم و معانی گسترده و کلیدی است که همه بخش ها موظفند در جهت تحقق آن برنامه ریزی و گام بردارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اذعان داشت: اتحاد و همدلی رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی در همه برهه ها و شرایط سخت بوده و تاکید بر این امر می تواند ضامن آینده این مرز و بوم باشد.

درویش نژاد به نقش و اهمیت فرهنگ در افزایش اتحاد و همدلی در جامعه اشاره کرد و گفت: امسال رویکرد فعالیت های فرهنگی با توجه به شعار سال تغییر جدی خواهد داشت و برنامه های فرهنگی – هنری متناسب با نیاز مردم تولید و در مکان های عمومی اجرا خواهد شد.

وی ارتباط دولت و ملت را در همه زمان ها و دوره ها در راستای اهداف متعالی نظام دانست و افزود: موفقیت و پیشرفت های حاصل شده طی سال های اخیر حاصل اتحاد، همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده است و این روند با توجه به شعار سال افزایش دو چندان خواهد یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: امسال باید حمایت و مشارکت فرهنگ و ارشاد با هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر به بالاترین سطح خود برسد و در این راستا همه حوزه ها و بخش ها باید با جدیت و حداکثر توان برنامه ریزی و فعالیت نمایند.

درویش نژاد در پایان ضمن تبریک موفقیت نمایندگان دولت در گفتگوهای هسته ای در لوزان اظهار داشت: این پیروزی در ابعاد بین المللی بی سابقه و قدرت و نفوذ ایران اسلامی را در سطح جهان به رخ کشید و نشان داد زبان ما همیشه زبان گفتگو و تفاهم بوده و از این طریق می توانیم بزرگترین قدرت ها را وادار به رعایت حقوق ملت و دولت کنیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 596

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge