امروز: شنبه 29 ارديبهشت 1403 برابر با 18 می 2024

جایگاه بدون تنش ایران در منطقه حاصل همدلی دولت و ملت است

میناب نیوز:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در گردهمایی جشن مردمی میناب در خصوص پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: جایگاه بدون تنش ایران در منطقه حاصل همدلی دولت و ملت است.

به گزارش میناب نیوز، علیرضا درویش نژاد، ایجاد فضای اعتماد در درون جامعه به ویژه سطح جهانی و افزایش نشاط اجتماعی را از تعهدات دولت تدبیر و امید دانست و افزود: هم اکنون در سایه حمایت های مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده قوی، اعتماد جامعه بین الملل جلب شد و ذهنیت های منفی از بین رفت.
وی اظهار داشت: مذاکره های اخیر به اثبات رساند که می توانیم با حفظ اصول دینی و ملی با قوی ترین کشورهای جهان به مذاکره بنشینیم و آنچه را که عزت مردم و نظام در آن است را محقق سازیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان نتایج آتی این گفتگو و تفاهم را برای مردم و کشور بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهبود شرایط اقتصادی جامعه، افزایش سرعت پیشرفت کشور، رسیدن ایران به جایگاه واقعی در منطقه و جهان، استحکام و تقویت موقعیت ایران در سطح بین الملل از مهمترین نتایج آتی این مذاکرات می باشد.
درویش نژاد خاطر نشان کرد: حفظ جایگاه بدون تنش ایران اسلامی در بعد بین المللی از مهمترین اولویت های دولت است که با رهنمودها و حمایت های مقام معظم رهبری و همراهی و همزبانی مردم، این جایگاه روز به روز در حال تقویت است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد ذاکری از فعالان سیاسی و فرهنگی استان و مدرس دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حرکت خودجوش مردم میناب در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت:‌پیروزی ما در مذاکرات هسته ای نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و برای آینده نیز بعنوان برگ زرینی به یادگار خواهد ماند.
وی افزود: هر دوره از زمان با توجه به شرایط و مقتضیات تصمیم خاصی مورد نیاز است. یک زمان جنگ و زمانی نیز صلح و گفتگو اهداف مورد نیاز جامعه و ملت را محقق می کند و امروزه با توجه به تیم مذاکره کننده قوی بدون شک گفتگو و تفاهم راه حل مناسبی برای برون رفت از مشکلات است.
مدرس دانشگاه و فعال فرهنگی و سیاسی هرمزگان به تاثیرات تفاهم صورت گرفته در جامعه پرداخت و اذعان داشت: در جامعه شاهد خوشحالی و شور و نشاط جمعی و اجتماعی مردم هستیم و این مهمترین تقدیر و تشکر از زحمات دولت و تیم مذاکره کننده می باشد.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 600

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge