امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

چارچوب فعالیتهای فرهنگی در استان هرمزگان مشخص شود

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: نبود چارچوب برای فعالیتهای فرهنگی در استان نرسیدن به سرمنزل مقصود را درپی دارد که باید با یک نگاه راهبردی و عمیق، کلان برنامه ها و سیاست ها مشخص شود.

 

به گزارش میناب نیوز:ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی و اموربین الملل استانداری هرمزگان افزود:آنچه امروز به عنوان یک نیاز احساس می شود بهره گیری از ظرفیت ها و اندیشه های پاک و اعتقاد عمیق دینی برای رسیدن به افق های متعالی مهندسی فرهنگی است که می بایست منطبق با آموزه های دینی باشد.

وی تصریح کرد: نبود چارچوب برای فعالیتهای فرهنگی در استان نرسیدن به سرمنزل مقصود را درپی دارد که باید با یک نگاه راهبردی و عمیق، چارچوب های فعالیتهای فرهنگی مشخص و بر اساس آن دنبال می شود.

عزیزی ابراز داشت: عدم هماهنگی و انسجام بین اعضا در کانونهای فرهنگی مساجد یک زنگار و خدشه فرهنگی است که در یک مکان مقدس با همدلی و همفکری باید مرتفع گردد.

مقام عالی استان با بیان اینکه در مساجد از تعلقات شخصی و برخی از خواسته ها به نفع اکثریت باید دست کشید اظهار داشت : برای رسیدن به افق های بزرگ و هدف متعالی در یک مکان مقدس از حرکتهای بخشی باید پرهیز کرد .

استاندار هرمزگان با اشاره به رسالت مهم کانون های فرهنگی مساجد ابراز داشت: با دوری از نگاه سطحی و ایجاد نگاه راهبردی در این کانون ها می توان انسانهای شجاع ،آزاده و دشمن شناس تحویل جامعه داد که زمینه ساز رشد فرهنگ باشد.

وی افزود:کسانی که در این عرصه فعال هستند با اعتقاد عمیق و تکیه بر مساجد و پیوند این پایگاه ها و سیاست میتوانند زمینه ساز جهاد فکری در تعالیم اسلامی باشند

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 857

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge