امروز: چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 برابر با 08 می 2024

کسب مقام چهارم تیم تایدواتر هرمزگان در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی اسیا

میناب نیوز:ایران قدرت دوم والیبال ساحلی آسیا شد،نمایندگان والیبال ساحلی ایران سوم و چهارم شدند .

به گزارش میناب نیوز به نقل از ،روابط عمومی هئیت والیبال استان هرمزگان، با انجام دیدار رده بندی بین دو نماینده از کشورمان پرونده مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا برای ایرانی ها بسته شد.

در مسابقه ما قبل فینال تیم های تایدواتر هرمزگان و آدران سوله رباط کریم در روزی که آسمان شهر ژیانیگ ابری بود در بازی نسبتا تشریفاتی به دیدار هم رفتند.

دیداری مهیج و زیبا که با رقابت نزدیک دو تیم، در میان هیاهوی چینی ها و ایرانی های اندک که خود را به محل مسابقه رسانده بودند بسیار جالب و دیدنی بود.

نبرد ساحلی بازان ایرانی در چین نشان داد که والیبال ایران نه تنها در بخش سالنی بلکه در بخش ساحلی هم پیشرفت های زیادی کرده است تا جایی که امروز ایران گوی سبقت را از مدعیانی همچون مالزی، ژاپن، تایلند و قزاقستان ربوده و قدرت دوم والیبال ساحلی در آسیا لقب بگیرد.

بعد از این بازی در دیدار پایانی مسابقات، چین2 بر نماینده اول چین غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های آدران سوله رباط کریم و تایدواتر هرمزگان نمایندگان ایران سوم و چهارم شدند.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا با حضور 8 تیم برتر آسیا از 6 تا 9 مهرماه به میزبانی شهر ژیانینگ چین برگزار شد.

گفتنی است تیم های والیبال ساحلی ایران به مربیگری فریدون الهامی در این مسابقات حضور یافتند.

همچنین رضا عصاری نایینی و صابر هوشمند بازیکنان و سیدهدایت طباطبایی سرپرست تیم تایدواتر و رحمان رئوفی و عظیم جزیده بازیکنان و قاسم شاهچراغی سرپرست تیم آدران سوله رباط کریم در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در چین بودند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1092

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge