امروز: پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 برابر با 15 می 2024

تجلیل از ورزشکاران مقام آور و مدال اور جهانی،کشوری و استانی شهرستان میناب

میناب نیوز ، مراسم تجلیل از مقام اوران و  برترین های ورزشی سال 93 شهرستان میناب به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی  و شهرستانی  برگزار گردید.

به گزارش میناب نیوز ، علیرضا پاکدامن معاون استاندار هرمزگان  و فرماندار ویژه شهرستان میناب در این مراسم در  گفت: امروز ما در هفته دولت قرار گرفته ایم و ما شاهد این همایش باشکوه و تجلیل از ورزشکاران  مینابی  هستیم که توانسته اند بهترین نتایج تاریخ ورزش شهرستان را در عرصه های بین المللی ،کشوری و استانی نصیب کشور ،استان و شهرستان نمایند.

 

  در ادامه دانشور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان این مطلب که ورزش هرمزگان در سال گذشته و آغاز سال 94 توانسته  پرونده ایی پربار را از خود در کشور به نمایش بگذارد که این موفقیت  ها مرهون تلاش ،تاشگران و دلسوزان این امر در هرمزگان بوده که به همین دلیل اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان خود را موظف می داند تا زیر ساختهای ورزشی استان را جهت ارتقاء و رشد  ورزش در شهرستانهای استان ارتقء دهد. 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب  نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و یادمان شهادت مردان   انقلاب  شهیدان رجایی و باهنر گفت: انعکاس  عملکرد اداره ورزش و جوانان در هفته دولت در برنامه های  این اداره قرار گرفته و به همین مناسبت  ما سعی نموده ایم آنچه را  که شایسته  ورزشکاران مینابی می باشد را  ارائه نمائیم.

جعفر متقی با اشاره  به  عملکرد خوب ورزشکاران مینابی در رشته های ورزشی در سطح استان و کشور و عرصه های بین المللی بیان کرد: هم اکنون ورزش شهرستان در عصری قرار گرفته که  برگ زرین و پرباری  را در تاریخ ورزش کشور و استان از خود برجای نهاده که می طلبد این روند با حمایت همه جانبه ما مسئولین  ادامه یابد تا حق این ورزشکاران و دلسوزانی که در به ثمر رساندن این موفقیت ها  سهیم بوده اند  اداء شود.  

در پایان از ورزشکاران نمونه و برتربین المللی ،کشوری و استانی با حضور مسئولین استانی و شهرستان با اهداء لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1281

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge