امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

مسابقه اسب دوانی در میناب

میناب نیوز : مسئول برگزاری گفت : مسابقات اسب دوانی در شهرستان میناب برگزار شد .

به گزارش میناب نیوز ،ایوب بهنام فر در حاشیه این مسابقات اظهار کرد :  همزمان با عید سعید فطر یک دوره مسابقات اسب دوانی شهرستانی در پیست اسب دوانی بندزرک میناب برگزار شد.

وی افزود : این دوره از مسابقات در سه گروه اسب‌های عرب مدرک دار، بومی با امتیاز و بومی بدون امتیاز با حضور بیست سوارکار از شهرستان میناب برگزار شد.

مسئول برگزاری گفت : در گروه اسب‌های بومی امتیاز دار، چابک سوار فرشید شبتاری با اسب نیتروژن از روستای بازاری، چابک سوار رضا شبتاری با اسب میزبان از روستای شهمرادی و چابک سوار ابراهیم رحیم زاده با اسب چیتا از روستای شاه منصوری به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در گروه اسب‌های بدون امتیاز هم چابک سوار جواد محمودی نژاد با اسب افعی از روستای دهوسطی، چابک سوار محمدامین زائر نژادی با اسب چابک از شهر بندزرک و چابک سوار فرشید شبتاری با اسب رعد از روستای دهوسطی اول تا سوم شدند.

 بهنام فر در پایان تصریح کرد : در گروه اسب‌های عرب مدرک دار چابک سوار مبین سقانژاد با اسب ویرانگر از احمد آباد میناب، چابک سوار یعقوب رنجبر با اسب یاتان خان از محله نظری میناب و چابک سوار علیرضا جعفر زاده با اسب تانچر از روستای دمشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 3561

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge