امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

افتتاح گمرک بندر کوهستک شهرستان سیریک با استقبال چشمگیر مردم

استاندار هرمزگان گفت: افتتاح گمرک بندر کوهستک از مصوبات سفر رئیس جمهوری بود که محقق شد.

به گزارش میناب نیوز، آئین افتتاح گمرک بندر کوهستک شهرستان سیریک با استقبال گسترده و چشمگیر مردم این بندر همراه بود که پس از 37 سال از تعطیلی این گمرک، بار دیگر شاهد بازگشایی آن بودند. با افتتاح این گمرک یکی از خواسته های مهم مردم بندر کوهستک در شهرستان سیریک تحقق یافت.

دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان طی سخنانی در جمع مردم بندر کوهستک در مسجد این شهر با قدردانی از استقبال گسترده مردم، عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش و کوششی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفت یکی از وعده ها و مصوبات سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با افتتاح گمرک بندر کوهستک محقق شد.

وی ادامه داد: راه اندازی این گمرک پس از 37 سال کار بزرگی بود که با تلاش جمعی صورت گرفت. نماینده عالی دولت در استان هرمزگان افزود: یکی از مطالباتی که در جلسه هیئت دولت از رئیس جمهور و دولت درخواست کردیم بازگشایی گمرکات تعطیل شده در استان هرمزگان بود که پس از گمرک کوهستک، در آینده نیز گمرکات تیاب، گوکسر و شیو هم راه اندازی خواهند شد.

جادری تصریح کرد: بابت شادی و نشاط مردم کوهستک از راه اندازی گمرک باید خداوند متعال را سپاس بگوییم و توجه داشته باشیم که خدمت صادقانه پاسخ شاکرانه مردم را به دنبال دارد و اگر کاری هم صورت گرفته از باب انجام وظیفه بوده و اعتقاد داریم آسایش و رفاه مردم به امنیت کشور کمک می کند.

وی با بیان اینکه راه اندازی این گمرک در رفع محرومیت و ایجاد اشتغال موثر خواهد بود، اظهار داشت: این کار موجب رونق کار بازرگانی و اقتصادی برای مردم شریف ساحل نشین این منطقه می شود که هدیه ای از طرف دولت تدبیر و امید بوده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سرداران دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته ای از حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مقابل شش کشور دفاع کردند، افزود: کشور ما با مشکلاتی همچن محاصره اقتصادی مواجه بوده که اگر پول های بلوکه شده به کشور بازگردد، می توانیم با آنها کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

جادری خاطرنشان کرد: باید کار عمرانی و زیباسازی ساحل کوهستک انجام شود و ایجاد سالن ورزشی برای جوانان و تکمیل مسیر بلوار این شهر تا جاده اصلی برای اینکه مردم راحت تردد کنند نیز در دستور کار خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در سفر استاندار هرمزگان به بندر کوهستک بلوار ورودی این شهر نیز افتتاح شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1187
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge