امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

از سه ماه آینده ساخت بیمارستان دوم میناب آغاز می شود

میناب نیوز : قائم مقام وزیر و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت : از سه ماه آینده ساخت بیمارستان دوم میناب آغاز می شود.

به گزارش میناب نیوز ، دکتر محمد شکاری در شب زادروز حافظ شیرازی و به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ پزشکان و داروسازان و در مراسم تقدیر و تشکر از این بزرگواران در شهرستان میناب ضمن تقدیر از سطح بالای خدمت رسانی در شهرستان و رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات ،با اشاره به اهمیت و جایگاه بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب در خدمت رسانی به بیماران شرق استان و همچنین جنوب کرمان و شهرهای همجوار سیستان بلوچستان با استان هرمزگان بر ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر بیمارستان دوم شهرستان تاکید نمود.

وی گفت: تمام تلاش اینجانب و سایر همکاران در مجموعه دانشگاه در جهت کلیدخوردن هرچه سریعتر پروژه ساخت بیمارستان دوم شهرستان می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در ادامه افزود ؛ زیرساخت های مربوط به شروع کار ساخت بیمارستان انجام شده و با یاری خداوند متعال از سه ماه آینده ساخت این بیمارستان آغاز می گردد.  

وی همچنین خطاب به مدیران ارشد شهرستان گفت؛ باتوجه به نقش مهم بخش خصوصی در توسعه و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم ، دانشگاه علوم پزشکی توانایی خود را جهت هرگونه همکاری با سرمایه گذاران شهرستانی و متخصصین متقاضی فعالیت در بخش خصوصی اعلام می دارد.

شکاری در پایان با اشاره به ارتقاء کیفیت زندگی و رفاه پزشکان و متخصصین شهرستان درافزایش ماندگاری و حضور انها درجهت خدمت رسانی ،از دستگاهها و نهادهای مربوطه خواستار همکاری با نظام پزشکی جهت احداث منازل مسکونی کوی اساتید و پزشکان شهرستان گردید.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1499

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge