امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

ستاد بحران شهرستان میناب برای مقابله با حواث طبیعی احتمالی آماده باشد

میناب نیوز ، معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان میناب گفت : ستاد بحران شهرستان میناب برای مقابله با حواث طبیعی احتمالی آماده باشد .

به گزارش میناب نیوز ،  علیرضا پاکدامن صبح دیروز5 آبان ماه در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به پیش بینی های سازمان مدیریت بحران کشور وقوع زمستانی سرد و رخداد النینو در کشور و شهرستان تاکید کرد:همه دستگاهای اجرای آماده گی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه پیش بینی باران در کشور شده است و احتمال وقوع سیل در شهرستان و کشور وجود دارد از همه اعضای ستاد بحران خواستند قبل از وقوع حواث احتمالی از منطقه بازدید و نسبت به شناسای نقاط ضعف و قوت اطلاع کامل داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در ادامه سخنان خود تاکید کرد : مکانی برای استقرار موقت در زمان وقوع حواث درمراکز بخش ها و شهرها شهرستان آماده شود.

وی با بیان اینکه امکانات دستگاههای شهرستان محدود است اظهار کرد : همه دستگاههای اجرایی می بایست برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند و نیازمندیهای شهرستان را از طریق دستگاهای استانی پیگیری نمایند.

وی دربخش پایانی سخنان خود گفت : برای آماده گی هر چه بیشتربرای مقابله با حوادث احتمالی در شهرستان جمعیت هلال احمر شهرستان با همکاری بسیج مانورامداد و نجات را با هدف سنجش آمادگی دستگاهها برگزار نمایند.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1508

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge