امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

تقدیر از کتابداران و فعالان فرهنگ مطالعه و کتابخوابی در میناب

میناب نیوز : از کتابداران و فعالان فرهنگ مطالعه و کتابخوابی در شهرستان میناب تقدیر شد .

به گزارش میناب نیوز ،رضا اوژند در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میناب در کتابخانه آل محمد برگزار شد ، ضمن گرامیداشت هفته کتاب وکتابخوانی، اذعان کرد: سرمایه گذاری روی قشرجوان خصوصا دانش آموزان و تشویق آنان به سمت کتاب وفضا های فرهنگی و کتابخانه ها با عث رشد فکری وتقویت بنیه علمی آنان خواهد شد.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی میناب در ادامه گزارشی از فعالیت ها واقدامات انجام شده اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در خصوص کتاب وترویج فرهنگ مطالعه ارائه کرد وگفت: از ابتدای سال بیش از دو هزار جلد کتاب بین مراکزفرهنگی واموزشی توزیع گردیده وحدود ۲۰ نمایشگاه با موضوعات کتاب و مسابقات کتابخوانی در مراکز شهرها و روستاهای اطراف برگزارشده است .

در ادامه ، علیرضا مدرس معاون مدیر کل امور کتابخانه های عمومی مطالبی در خصوص کتاب وکتابخوانی و پرداخت مطالبات کتابخانه های عمومی از نیم درصد درآمد های شهرداری ها ارائه و افزود: طی جلسه با شهرداران به زودی مطالبات کتابخانه به حسابشان واریز خواهد شد .

در پایان اعضا ی انجمن کتابخانه های عمومی نظرات وپیشنهادات وراهکارهای خودرا ارئه کردند.

تقدیر از کتابداران و فعالان فرهنگ مطالعه و کتابخوابی و حامیان حوزه کتاب، شهرداران و بخشداران از دیگر برنامه های این جلسه بود.

گفتنی است :بخش تخصص هرمزگان شناسی در کتابخانه آل محمد با نام ریاضی دان و منجم قرن چهارم مینابی بنام حسین ابن موسی هرمزی نیز با حضور پژوهشگران و نویسندگان افتتاح شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1605

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge