امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

شهرستان میناب از ظرفیتهای خوبی برای جذب گردشگر برخوردار است

میناب نیوز : مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : شهرستان میناب از ظرفیتهای خوبی برای جذب گردشگر برخوردار است .

به گزارش میناب نیوز ، محسن ضیائی ضمن ابراز خوشنودی وتشکر از تلاش شبانه روزی ستاد اسکان مهمانان فرهنگی شهرستان گفت:امید است بتوانیم از ظرفیتهای کم نظیر گردشگری استان و بخصوص شهرستان میناب استفاده بهینه را داشته باشیم و سالی سرشار از رونق گردشگری برای استان فراهم نماییم.چرا که فرهنگ و میراث فرهنگی اهرمی قدرتمند برای توانمند سازی و توسعه پایدار جامعه می باشد.

وی تصریح کرد:شهرستان میناب از ظرفیتهای خوبی برای جذب گردشگر و بخصوص صنایع دستی برخوردار است واین خود می تواند در شناساندن شهر و فرهنگ میناب یک شاخص باشد.

مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود : امید است با هماهنگیهای لازم تمام دستگاههای اجرایی با ستاد خدمات سفر به استان لحظات خوشی را برای مسافران رقم بزنیم .

علی اسلامی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب ضمن ارائه گزارشات لازم در خصوص اسکان مهمانان فرهنگی گفت:تمام سعی و تلاش مجمومعه آموزش وپرورش بخصوص ستاد اسکان در تکریم ورضایتمندی مهمانان  است.

شایان ذکر است : با حضور محسن ضیائی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندارویژه میناب ،علی اسلامی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب،رضا بهرامی رئیس شوارای شهرستان ، رضا شهیدیان معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه از ستاد اسکان و مدارس طرح ستاد میناب بازدید شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1773

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge