امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

میناب کانون و محور توسعه شرق هرمزگان است / با کمک مردم و شهردار جوان شاهد فصل نوینی از توسعه میناب باشیم

میناب نیوز: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: شهرستان میناب به عنوان قانون و محور توسعه شرق هرمزگان است.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان میناب در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: هفته اول شهریور ماه سالروزر شهیدان باهنر و رجایی به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است که این شهیدان الگوی برای تمام دولت مردان جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان میناب افزود: امام جمعه شهرستان میناب با حمایت های خود از دولت تدبیر و امید یار و یارو دولت در توسعه شهرستان میناب بودند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: الحمدلله  ما امروز شاهد آن هستیم که برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقات و خدمات در حوزه های مختلف به نحو احسن به مردم ارائه می شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از دولت ها خاطرنشان کرد: هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی تواند موفق شود و دولت مردان نیز باید قدر مردم را بدانند زیرا آنها ثابت کرده اند که در تمام شرایط پشتیبان نظام و رهبری و پای آرمان های نظام و انقلاب هستند و امروز نیز مانند دیگر دولت ها از دولت تدبیر و امید حمایت می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب افزود: فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است و همه روسا و کارکنان دولت در شهرستان میناب باید خادم و خدمتگزار مردم این شهرستان باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میناب به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان از ظرفیت های فوق العاده غنی برخوردار است و باید با تدبیر و بابرنامه ریزی مدون و دقیق و با کمک مردم شهرستان میناب در جهت توسعه آن گام برداریم.

احمدی با بیان این مطلب که شهرستان میناب در طرح توسعه سواحل مکران توسط مجلس شورای اسلامی قرار گرفت گفت: با قرار گرفت شهرستان میناب در این طرح کار بسیار خوب و ارزشمندی درجهت توسعه شرق هرمزگان صورت گرفت.

وی تاکید کرد: باید شهرستان میناب با نگاه توسعه گر و توسعه محور در برنامه های ملی و استانی دیده شود و به عنوان کانون و محور توسعه شرق هرمزگان باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت:در شهرستان میناب صدها طرح و پروژه در حال انجام یا مطالعه یا قابل افتتاح است که در این هفته 105 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنن ضمن تشکر از استاندار هرمزگان گفت: استاندار هرمزگان نگاه ویژه ای برای توسعه شهرستان میناب دارد و امروز شاهد تلاش وی در این زمینه هستیم.

احمدی در پایان با اشاره به تاریخ میناب گفت: علی رغم همه تلاش های صورت گرفته درجهت توسعه میناب شاهد عقب ماندگی های هستیم و ان شا الله با کمک شما مردم و شهردار جوان میناب شاهد فصل نوینی از توسعه و تحول میناب باشیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2613

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge