امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

سواحل شهرستان میناب توسعه می یابد

میناب نیوز:سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت :سواحل شهرستان میناب توسعه می یابد.

به گزارش میناب نیوز،محمد احمدی در جلسه ساماندهی سواحل شهرستان میناب اظهار کرد: هدف تشکیل این جلسه توسعه همه جانبه و پایدار سواحل شهرستان میناب است که در جهت ایجاد اشتغال و صادرات غیر نفتی است.

وی افزود: با تامین زیر ساخت های بندری سواحل شهرستان میناب توسعه می یابد و ان شا الله با نگاه بومی و با کمک دستگاه های متولی در جهت عملیاتی شدن آن گام بر می داریم .

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: برنامه ریزی برای توسعه سواحل شهرستان میناب و بر اساس اولویت در حال انجام است که مردم شهرستان میناب به نحو احسن از این خدمات برخوردار شوند.

وی گفت: بازدید میدانی از سواحل شهرستان میناب صورت خواهد گرفت که بتوان به صورت دقیق و میدانی و شناسای ظرفیت ها در جهت توسعه این سواحل و رفع مشکلات موجود حرکت کرد.

نماینده عالی دولت افزود: یکی از این موضوعات که در توسعه سواحل مد نظر است اقتصاد مقاومتی است که باید به خوبی در این طرح دیده شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دوبانده کردن جاده منتهی به تیاب میناب خاطرنشان کرد: این موضوع در حال پیگیری است و درآینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

شایان ذکر است: پس از پایان جلسه از خور و اسکله ،نمایندگی اداره بندر، گمرک،طرح فاضلاب ،ساحل تیاب و اسکله و ساحل  کلاهی با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب و اعضای کارگروه ساماندهی سواحل شهرستان میناب بازدید شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2647

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge