امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

شرق هرمزگان بیشترین بارندگی را خواهد داشت

میناب نیوز: استاندار در آستانه بارشهای پیش رو به بررسی وضعیت جوی در اداره کل هواشناسی هرمزگان پرداخت و تاکید کرد:مردم به شایعات توجه نکنند.

به گزارش به میناب نیوز،شرق هرمزگان به ویژه سیریک بیشترین بارندگی را خواهد داشت.

از مردم عزیز خواهشمندیم به شایعات توجه نکنند و به اخبار رسمی از صدا و سیما و هواشناسی و رسانه های معتبر توجه داشته باشند.

احتیاط در هر کاری لازم  است و آمادگی سرعت کار را افزایش خواهد داد بنابراین توصیه ها و‌تاکیدات اخیر فقط برای ایجاد آمادگی در بین مردم است و نباید با ایجاد شایعات جو را ملتهب کرد.

بارندگی های اخیر باعث تغذیه زمین ها و سدها می‌شود که باید خدا را برای این نعمت الهی شاکر باشیم.

سامانه‌ی جدیدی که وارد استان می‌شود مرکز استان و به خصوص شرق استان را در بر دارد که لازم است نسبت به آن آمادگی لازم را داشته باشیم.

در میناب و سیریک این بارش قابل توجه است و چون این سامانه حوزه‌ی استان کرمان و سیستان بلوچستان را نیز در بر می گیرد بر حجم آب در این مناطق اضافه خواهد شد.

اداره‌کل هواشناسی از سرمایه‌ی خوب نیروی انسانی برخوردار است همچنین دارای تجهیزات خوب و باکیفیت است و در بین مراکز کانون توجه کشور قرار دارد.

در بازدیدی که از ایستگاه  هواشناسی فرودگاه بندرعباس داشتیم با توضیحات رییس و‌کارشناسان این اداره کل از وضعیت جوی و روند انجام کار هواشناسی در استان مطلع شدیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2760

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge