امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

عملیات احداث 9 مدرسه در شهرستان میناب آغاز شده است/ پروژه بزرگ احیای دشت ملی میناب در حال اجرا است

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: عملیات احداث 9 مدرسه در شهرستان میناب آغاز شده است.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در شورای اداری شهرستان میناب ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان میناب اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و پیگیری آموزش پرورش این شهرستان و دیگر مسئولان و با کمک خیرین امروز شاهد کلنگ زنی و آغاز پروژه عمرانی  9 مدرسه در این شهرستان هستیم .

وی افزود: برای تجهیز مدارس شهرستان باید از همه ظرفیت های موجود به ویژه خیرین مدرسه ساز بهره برد و خواستار نشست و همایش خیرین مدرسه ساز در این شهرستان شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به نقش آموزش در رشد و توسعه شهرستان میناب و کشور گفت: باید از جایگاه علمی نخبگان این شهرستان با تشکیل اتاق فکر در جهت برنامه ریزی و افزایش شاخص های علمی این شهرستان گام برداشت.

وی همچنین در خصوص ایاب و ذهاب دانش آموزان شهرستان میناب نیز تصریح کرد: از ظرفیت های قانونی و سامانه سپند در جهت ساماندهی سرویس های مدارس استفاده شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که نهضت سواد آموز نقش قابل توجهی در باسوادی جامعه و بازماندگان از تحصیل دارد اظهار کرد: برنامه ریزی ها بگونه ای باید باشد که این افرد پس از پایان دوره ابتدایی بتوانند مراحله بالا تر را نیز تحصیل کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کنگره 1500 شهید در استان هرمزگان گفت: دستگاههای اداری شهرستان میناب ،بخشداری ها ،شهرداری  ها ،دهیاری ها نهایت همکاری برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره داشته باشند و خواستار فضا  سازی در این خصوص در سطح شهرستان شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ضمن تشکر از مجموعه بسیج سپاه ناحیه شهرستان میناب ، بنیاد شهید شهرستان میناب و دیگر دستگاه در خصوص برگزاری با شکوه یادواره شهدا در شهرستان میناب تصریح کرد: در سال جاری 25 یادواره شهدا در جای جای این شهرستان برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث و ستاد بحران شهرستان میناب عنوان کرد: دستگاه اجرای این شهرستان برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم در خصوص هر گونه حادثه احتمالی و ارائه خدمات مطلب به شهروندان را داشته باشند.

احمدی با اشاره به دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان میناب اطلاعات پروژه های عمرانی که صد در صد قابل افتتاح هستند هر چه سریعتر برای جمع بندی ارسال کنند.

وی در ادامه در خصوص قانون و انتخابات تصریح کرد: ان شا الله با حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، بار دیگر حماسه دیگر را در جمهوری اسلامی ایران خلق خواهد شد و خواستار رعایت قانون برای برگزاری هر چه باشکوه تر آن شدند.

معاون استاندار هرمزگان ضمن تشکر از اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان میناب گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بازرسی های خوبی در شهرستان میناب برای تنظیم بازار صورت گرفت است و خواستار استمرار این بازرسی ها شدند.

وی در خصوص احیای دشت ملی شهرستان میناب نیز اظهار کرد: الحمد لله این پروژه ملی با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار هرمزگان ودیگر مدیران استانی و شهرستان در حال اجرا می باشد و امروز شاهد احیای دشت میناب و ایجاد آبیاری های نوین در این شهرستان هستیم .

فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از وزیر امور خارجه ایران به پاس آزادی پروفسور سلیمانی گفت: جامعه و دانشگاه باید از ظرفیت علمی آنها در جهت رشد و توسعه ایران اسلامی استفاده کند و در پایان اشاره به سفر ریاست جمهور به ژاپن و دیدارهای ایشان داشتند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2913

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge