امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

پیکر پاک سه شهید گمنام با استقبال استاندار و مسوولان وارد هرمزگان شدند/ پنجشنبه هوای بندرعباس عطرآگین می شود

میناب نیوز: پیکر پاک سه شهید گمنام با استقبال استاندار و مسوولان وارد هرمزگان شدند.

به گزارش میناب نیوز، همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی پیکر سه شهید گمنام از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس با استقبال با شکوه مردم ، استاندار، معاون سیاسی استاندار هرمزگان ومقامات لشکری و استانی  وارد هرمزگان شدند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۰ استان کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شوند که استان هرمزگان امروز میزبان سه تن از این شهدا شده است.

در آیین رسمی استقبال از پیکر سه شهید گرانقدر در هرمزگان علاوه بر مهدی دوستی استاندار هرمزگان، فرماندهان نظامی، مسوولان اجرایی استان و شهر بندرعباس نیز حضور داشتند.

پیکر ۲شهید گمنام ۲۱ساله و ۲۴ ساله از منطقه عملیاتی شرق دجله مربوط به عملیات بدر و یک شهید گمنام ۱۷ ساله از منطقه عملیاتی شلمچه که در عملیات کربلای ۵ تفحص شده است، پنجشنبه ۱۶ آذرماه  از میدان شهید دباغیان شهر بندرعباس با دود اسپندها و پخش گلاب بر روی دستان آحاد مردم به سمت جایگاه ابدیشان هدایت می شود و جوانان دین مدار هم با صلوات شهدا را تا مسجد جامع  بدرقه خواهند کرد.

پس از آن نیز نماز به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس اقامه و هم چنین منبر آیت الله عابدی و مداحی‌  میرداماد و شهابی برگزار خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3263

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge