امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بندرعباس / حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، نشانه قوت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

میناب نیوز:معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نشانه قوت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش میناب نیوز، سید محمد حسینی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛ چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور گسترده مردم در بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: امروز مردم در هزار و ۵۰۰ شهر و بیش از سه هزار روستا، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند که این ثبات و پایمردی در جهان بی سابقه است.

وی گفت: تاریخ گواه است که آمریکا و جبهه استکبار برای به ثمر نرسیدن انقلاب دست به هر کاری زدند، اما اراده الهی بر پیروزی امام و مردم ایران بود به طوری که مبارزی مانند کاسترو از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون استفاده از سلاح، متعجب بود.  معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: حضرت امام خمینی (ره) روح تازه‌ای در مردم ایران بوجود آورد و مردم به خودباوری رسیدند.

حسینی افزود: پیش از انقلاب، مردم در انتخاب سرنوشت خود هیچ نقشی نداشتند و پیروزی انقلاب به مردم قدرت و حق واقعی انتخاب سرنوشت داد.

حسینی افزود: امام راحل عظيم الشأن برای رفع محرومیت‌ها و سختی‌های مردم دستور تشکیل جهاد سازندگی را صادر کردند و امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینه خدمت رسانی به مناطق مختلف کشور هستیم.

وی گفت: قبل از انقلاب، کشور در زمینه صنعت، کشاورزی و نظامی کاملا وابسته بود، اما امروز پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته است.

حسینی افزود: اکنون در بخش نظامی مجهز به قدرت موشکی و پهپادی بازدارنده هستیم به طوری که دشمن جرات تهدید ندارد و برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم، ایران پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را موشک باران کرد.

وی گفت: هفته گذشته نیز از موشک خیبرشکن رونمایی شد که کابوسی برای اسرائیل است، و این قدرت موشکی از برکات تلاش‌های شهید طهرانی مقدم، بنیانگذار صنعت موشکی ایران است.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: خواست امام راحل عظيم الشأن و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی، خدمت رسانی مسئولان به مردم و حضور در میان آنهاست که دولت سیزدهم با انجام ۱۵ سفر استانی بدنبال حضور واقعی در میان مردم است. 

حسینی افزود: سفر‌های رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم و در راستای مردمی بودن دولت است، به طوری که همیشه در مشکلات مانند سیل و زلزله خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند

.معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: با استقرار دولت انقلابی سیزدهم و در مدت چند هفته بیش از صد میلیون واکسن کرونا تامین شد و در زمینه مقابله با این بیماری و آن موج مرگ و میر، کشور به یک وضعیت بهتر رسید. 

حسینی افزود: در زمینه اقتصادی نیز صنایع بزرگ با همت پای کارند و با آغاز ۴۸ طرح بزرگ با ۱۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری، در حال ایجاد تحولی بزرگ و ایجاد اشتغال در کشور هستند.

وی گفت: با وجود تحریم‌های ضالمانه اکنون صادارت نفت کشور نیز بسیار بیشتر از سال گذشته است و پول نفت نیز به کشور بر می‌گردد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس افزود: در عرصه دیپلماسی نیز کشور بدنبال تعامل با همه جهان است و سیاست توازن را با واقعیت گرایی دنبال می‌کند و در این مدت کوتاه ایران به عضوت پیمان شانگهای درآمد و با تعامل با کشور‌های همسایه زمینه رونق اقتصادی و صادرات فراهم می‌شود.

وی افزود: دولت سیزدهم در عین حال که مذاکرات رفع تحریم را با عزت و اقتدار دنبال می‌کند، اما به دنبال بی اثر کردن تحریم‌ها نیز است.

  حسینی گفت: اکنون زمینه برای همکاری و تلاش همه نخبگان کشور فراهم است تا با کمک آحاد مردم مشکلات رفع و کشور به پیشرفت بیشتری برسد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3292

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge