امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

خواستار همکاری ویژه دادستان شهرستان میناب در خصوص پروژه قلعه هزاره میناب هستیم / شفاف سازی در دستور کار ویژه مجموعه شورای اسلامی شهر میناب است / درهای دفتر شورای اسلامی به روی اصحاب رسانه باز هستند

 میناب نیوز : رئیس شورای اسلامی شهر میناب گفت : در خصوص پروژه قلعه هزاره میناب خواستار همکاری ویژه دادستان شهرستان میناب به عنوان مدعی العموم در جهت تسریع ، احقاق حقوق مردم و حفظ بیت المال هستیم.

به گزارش میناب نیوز ،سید موسوی  هاشمی نسب در نشست خبری با اشاره به جایگاه ویژه خبرنگاران در جامعه و ضمن تشکر از اصحاب رسانه  اظهار کرد : رسالت بزرگی بر عهده شما خبرنگارن است و پل ارتباطی بین مردم و خادمان مردم هستید .

وی افزود: در مدت 5 ماهه فعایت های مختلفی که به واسطه قانون از وظایف و اختیارات شورا اسلامی است به خوبی صورت گرفته است .

رئیس شورای اسلامی شهر میناب در ادامه سخنان خود گفت : در این مدت 22 جلسه با 68 مصوبه انجام شده است که ان شا الله با برنامه های صورت گرفته شاهد توسعه میناب خواهیم بود .

وی همچنین تصریح کرد : در قسمت های مختلف دفاتر شهرداری میناب نمایندگان شورای اسلامی حضور دارند و نظارت های لازم در جهت اجرا دقیق قانون و تسریع در کار مردم در حال انجام است .

هاشمی نسب، الحمد لله به واسطه نظارت های دقیق و پیگیری های درخواست های مردم و حضور شبانه روزی شهردارمیناب به صورت میدانی در سطح شهر میناب  شاهد افزایش رضایت مردم از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی هستیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که 83 در صد از محلات میناب خاکی هستند ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته و با اولویت محلات کمتر برخوردار در تلاش هستیم هر ماه چند محله را آسفالت یا بتن ریزی کنیم که هم اکنون محله احمد آباد درحال آسفالت و در محلات غرب بلوار امام خمینی ( ره ) در حال بتن ریزی هستیم و همچنین زیرسازی محله شهید صفری انجام شده است ودر نوبت آسفالت قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میناب در ادامه سخنان خود با اشاره تسریع در کار و افزایش خدمات به مردم میناب نیز گفت : در حالت طی مراحل قانونی واگذاری قسمت های مختلف شهرداری میناب از جمله پسماند و فضای سبز به بخش خصوصی هستیم که ان شا الله مردم شاهد افزایش سرانه فضای سبز و خدمات مطلب تر در دیگر بخش ها خواهند شد.

وی در خصوص ماشین آلات شهرداری میناب نیز گفت : چندین ماشن خریداری و تعمیر شده است که به مجموعه شهرداری اضافه شده است و درحال اضافه شدن هستند.

سید موسی هاشمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که چندین سال است که پروژه قلعه هزاره میناب تعیین تکلیف نشده است افزود:شورای اسلامی میناب به شدت به دنبال فعال کردن این پروژه بزرگ درجهت ایجاد اشتغال و افزایش خدمات رفاهی به مردم هستیم و در این زمینه خواستار ورود و همکاری دادستان و رئیس دادگستری شهرستان میناب به عنوان مدعی العموم در جهت تسریع ، احقاق حقوق مردم و حفظ بیت المال می باشیم .

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شفاف سازی در دستور کار ویژه مجموعه شورای اسلامی شهر میناب است و درهای دفتر شورای اسلامی به روی اصحاب رسانه باز هستند و در جلسات و براساس قانون می توانند حضور داشته باشند.  

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3298

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge