امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

بازدید معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه ده هزار نفری میناب / تا ۲۲ بهمن سال آینده سکوها و رختکن پروژه قابل بهره‌برداری خواهد بود / ۲۰ میلیار تومان در سفر رئیس جمهور مصوب شده است

میناب نیوز: معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان گفت :  تا ۲۲ بهمن سال آینده سکوها و رختکن پروژه قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش میناب نیوز، شکوه فر معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه ده هزار نفری میناب اظهار کرد:  هفته آینده یوسفی رئیس شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی وزارتخانه از این پروژه بازدید خواهد نمود.

وی افزود: من به دستور شخص وزیر ورزش پیرو پیگیری های نماینده به محل پروژه آمده ام و خود را موظف به انجام صحیح پروژه می دانم.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر و ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده است.

وی افزود: ان شالله با تخصیص اعتبار جدید و کمکی که استاندار هرمزگان خواهد نمود تا ۲۲ بهمن سال آینده سکوها و رختکن پروژه هم قابل بهره‌برداری خواهد بود.

حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در حاشیه این بازدید نیز گفت : پروژه ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب بر عکس در حال اجراست و به‌جای اینکه ابتدا زیر ساخت های لازم اجرا شود چمن آن پهن شده است.

وی افزود: در جلسات قبلی که با وزیر سابق و رئیس شرکت ساخت و توسعه داشتم برای از سر گیری پروژه داشتم بنا شد ابتدا رختکن ، سکوها نور و چمن به ترتیب اجرا شود.

رئیسی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بهانه قرار گرفتن پروژه در مسیر سیلاب پذیرفته شده نیست زیرا در بارش بی سابقه امسال هیچ‌گونه آبگرفتگی در این محل نداشتیم.

وی بخش پایانی سخنان تاکید کرد : این ورزشگاه، در همه مکاتبات و مصوبات قبلی ۱۰ هزار نفره بوده و باید ۱۰ هزار نفره باقی بماند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3301

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge