امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

آغازعملیات احداث بندر چند منظوره میناب در انتظار دستور رئیس سازمان بنادر و دریانوری کشور / خواسته به حق مردم شهرستان میناب از دولت ابراهیم رئیسی / احداث بندرگاه میناب در تنگه استراتژیک هرمز

میناب نیوز : مردم شهرستان میناب خواستار احداث بندرگاه میناب در تنگه استراتژیک هرمز هستند.

به گزارش میناب نیوز ، احداث بندرگاه میناب در تنگه استراتژیک هرمز ، سواحل میناب ( تپه غرابی یا دهانه خور تیاب و ... ) یکی از خواسته های به حق مردم این شهرستان است  که تا به امروز با تمام پیگیری های صورت گرفته توسط استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  ادوار گذشته اجرایی نشده است .

حسین رئیسی در حاشیه بازدید بهمن ماه 1399از بنادر شرق هرمزگان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوری کشور با اشاره به جایگاه تاریخی میناب اظهار کرد: بنادر شهرستان میناب از دیر باز محل کسب و کار و تجارت بوده است .

وی افزود : بخشی از مردم استان کرمان نیز ضروریات خود را از طریق بندر تیاب شهرستان میناب تامین می کردند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: اگر امروز در سواحل شهرستان میناب بندر چند منظوره با ظرفیت پهلوگیری شناورهای تناژ بالا احداث شود شاهد صادرات خیلی از تجار از این منطقه و افزایش اشتغال خواهیم بود.

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت : احداث بندر چند منظوره در شرق هرمزگان باید رقم بخورد.

حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در نشست پایانی آبان ماه 1400 کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان هرمزگان تکمیل جاده بخش زیارتعلی به رودان ، تکمیل پل ماشنگی و بیدان، تکمیل بیمارستان دوم میناب، احداث بندر چند منظوره مناسب در شرق هرمزگان، مسکن روستایی ، آسفالت معابر شهری شهرستان های شرق، ارتقاء و تجهیز بیمارستان های شرق هرمزگان، از مهمترین مسائل  دانست و اظهار امیدواری کرد بعد از سفر کمیسیون اتفاق خوبی در عمران و آبادانی استان رقم بخورد.

در پایان این جلسه  رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوعات مورد نظر نماینده مردم را باید دولت با جدیت پیگیری نموده و گفت با توجه به وجود ظرفیت های متعدد در شرق هرمزگان یکی از مصوبات جلسه احداث بندرگاه در شرق هرمزگان باشد و قول سفر به شرق هرمزگان و بررسی نظام مشکلات شرق هرمزگان را داد.

در همین رابطه مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آبان ماه 1400نیز از بنادر و سواحل شهرستان میناب بازدید نمودند و طی جلسه شورای اداری شهرستان میناب در سالن جلسات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب دستورات لازم در خصوص توسعه بنادر این شهرستان را صادر نمودند.

و امروز مردم انقلابی شهرستان میناب از دولت مردمی و انقلابی ابراهیم رئیسی انتظار آغاز عملیات احداث بندرگاه چند منظوره میناب را دارند .  

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3340

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge