امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

چند موضوع در خصوص سفر وزیر راه به هرمزگان

میناب نیوز : وزیر راه و شهرسازی به هرمزگان سفر خواهد کرد .

به گزارش میناب نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ۲۰ اسفند میهمان مردم هرمزگان است.

مسئولان استانی و نماینده باید تکلیف پروژه های شهرستان میناب و شرق هرمزگان راه مشخص نمایند و بودجه و زمان اجرای آن را مشخص و اعلام کنند.

از وزیر راه خواسته شود با توجه به اینکه سازمان فرودگاه های کشور زیر مجموعه آن است در خصوص تکمیل فرودگاه میناب در مکان حال یا احداث فرودگاه در مکان جدید تعیین تکلیف شود و زمان بندی اجرا و بودجه آن اعلام شود .

و ازآنجایی که اداره بنادر و دریانوردی کشور نیز زیر نظر بذرپاش است ، و شهرستان بندری میناب تنها شهرستان استان هرمزگان که اسکله در دریا ندارد زمان اجرای مصوبه احداث بندرگاه میناب از وی خواسته شود و بودجه آن نیز مصوب شود .

یکی از مشکلات اساسی در مرکز شرق هرمزگان ترافیک سنگین در شهر میناب است که به دلیل نداشتن جاده کمربندی می باشد که برای تردد وسایل نقلیه به شهرستان سیریک ، بشاگرد ، جاسک ، کنارک ،چابهار و ... باید از درون این شهر عبور کنند که در سفر وزیر راه باید عملیات اجرایی این جاده به مردم انقلابی میناب اعلام نمایید .

و همچنین زمان آن فرا رسیده است که تکلیف راه آهن سواحل مکران از بندرعباس تا جاسک نیز مشخص شود .

  و اعتبار ویژه برای روکش آسفالت راه های روستای و شهری میناب و احداث پل های متعدد روی رودخانه میناب مصوب شود . 

و تکمیل جاده ساحلی بندرعباس ، میناب و آغاز احداث باند دوم میناب جاسک و میناب بشاگرد و جاده بیکا رودان به میناب نیز در دستور کار باشد .

و در خصوص احداث اداره کل راه و شهرسازی شرق هرمزگان و استقرار مدیر اداره بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در میناب پیگیری و مصوب شود .

  و در پایان قدر سفرهای وزرا به هرمزگان و به ویژه وزیر راه و شهرسازی را بدانید و محرومیت های تاریخی هرمزگان و شهرستان میناب را رفع کنید و به جلسات آینده موکول نکنید .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3487

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge