امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

دعوت نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

میناب نیوز : حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در پیامی با دعوت مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد : راهپیمایی روز جهانی قدس ، مانور اقتدار است.

به گزارش به میناب نیوز ، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد : بسیاری از حکام کشور‌های اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس را کمرنگ کنند.

در بخش های دیگری از این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس متعلق به تمامی مسلمین جهان است و هر کشوری که با آرمان فلسطین ارتباط پیدا می‌کند در این روز مقدس نقش‌آفرینی می‌کند و جمهوری اسلامی نیز پرچمدار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود تاثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمود‌های مقام معظم رهبری است؛ و شایسته است ملت بزرگ ایران خاصه هرمزگان نشان دهند در دفاع از آرمان‌های بر حق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستند و به یاری خدا پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است.

حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3541

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge