امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

پاسخگویی و رسیدگی استاندار به درخواست‌های ۳۴ نفر از مردم میناب در مرکز سامد / فاضلاب شهری، ورزشگاه ۱۰ هزار نفری، فرودگاه میناب

میناب نیوز : استاندار هرمزگان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری هرمزگان به تماس‌های تلفنی و درخواست‌های ۳۴ نفر از مردم میناب رسیدگی کرد.

به گزارش میناب نیوز ، ظهر سه شنبه ۲۱ آذر ماه مهدی دوستی با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین اعتمادی مدیرکل بازرسی استانداری، معاونین فرماندار و بخشداران بخش‌های مختلف شهرستان میناب و حبیب‌الله سهرابی شهردار میناب در مرکز ارتباطات مردمی استانداری هرمزگان حاضر شده و به درخواست‌ها و مطالبات تماس گیرندگان پاسخ داد.

در این برنامه که حدود دو ساعت به طول انجامید نماینده عالی دولت به درخواست‌های ۳۴ نفر از تماس‌گیرندگان رسیدگی کرده و دستورات لازم را در جهت تسهیل امور صادر کرد.

نماینده عالی دولت در استان در این برنامه به سوالات و درخواست‌های مردم در رابطه با الحاق زمین به روستاهای فاقد زمین، مشکلات حوزه راه دسترسی، آسفالت معابر روستایی، درخواست‌های اشتغال، جاده‌های بین مزارع، اعطای زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند، فاضلاب شهری، ورزشگاه ۱۰ هزار نفری، فرودگاه میناب،تخصیص زمین برای کارگاه‌های تولیدی، مشکلات بهداشتی و درمانی، فرسودگی مدارس، آزمون‌های استخدامی صنایع، اتباع بیگانه، تامین آرد و نان،  تامین آب کشاورزی، حل مشکلات آب شرب پاسخ داده و رسیدگی کرد.

استاندار هرمزگان، علاوه بر حضور مستمر در مرکز سامد و پاسخگویی تلفنی به امور مردمی، روزهای سه شنبه برنامه ثابتی جهت برگزاری دیدار مردمی دارد و اخیرا نیز برگزاری میز خدمت‌ مدیران کل دستگاه‌های اجرایی را در شهرستان‌ها  در دستور کار قرار داده‌ که تاکنون در میناب، حاجی‌آباد، بندرلنگه و بندرخمیر برگزار شده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3736

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge