امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

بازديد معاون وزير راه و شهرسازي از شرق جاسك

میناب نیوز:معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزير راه و شهرسازي از پروژه هاي در دست ساخت اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان و توسعه محور جاسك بازديد كرد.

به گزارش میناب نیو ز به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي، مهندس امير اميني به همراه فرشيد دستوان مديركل راه و شهرسازي از پروژه هاي در دست ساخت راه و شهرسازي بازديد و پيشرفت فيزيكي و مشكلات پيش روي پروژه ها را مورد بررسي قرار داد.

 وي در اين بازديد با بيان اينكه محور ساحلي درياي عمان در دولت تدبير و اميد مورد توجه ويژه قرار گرفته است، بيان داشت: در اين راستا نقش راه و شهرسازي بسيار پررنگ خواهد بود و تلاش مي شود تا با تزريق اعتبارات مورد نياز سرعت بيشتري به پروژه هاي در دست اجرا بدهد.  

معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزير راه و شهرسازي افزود: با تاكيد رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي عمليات آباداني محورهاي ساحلي درياي عمان بويژه در شهرستان جاسك با سرعت پيش خواهد رفت كه زمينه رونق و كسب و كار منطقه را فراهم خواهد كرد.  

فرشيد دستوان مديركل راه و شهرسازي هرمزگان نيز در اين بازديد افزود: راه و شهرسازي هرمزگان نيز نقش پررنگي در توسعه جاسك خواهد داشت.  

و با بيان اينكه توسعه منطقه به احداث جاده ايمن گره خورده است، ادامه داد، تلاش ما اين است كه در كمترين زمان ممكن بتوانيم جاده ها را توسعه و زمينه تردد ايمن را تسهيل نمائيم.

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 422
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge