امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

تلاش برای ترویج فرهنگ رضوی عبادت است/حمایت از برنامه های دینی در روستاها

میناب نیوز:نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: کار و تلاش برای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی عبادت محسوب می شود و خوشا به سعادت اهالی کردر که توفیق خدمتگزاری و میزبانی از زائران علی بن موسی الرضا(علیه السلام) نصیبشان شده است.

به گزارش میناب نیوز، دكتر جاسم جادری در مراسم اختتامیه سومین جشنواره سرود رضوی روستایی کشور در حسینیه امام رضا(علیه السلام) روستای کردر رضوی شهرستان میناب، عنوان کرد: به عنوان استاندار هرمزگان از ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهش می کنم که با برگزاری این جشنواره در سال های آینده در این روستا موافقت کنند.

 وی اظهار امیدواری کرد که جشنواره سرود رضوی روستایی با وسعت گسترده تری همچنان در روستای کردر برگزار شود زیرا این خواسته همه مردم استان هرمزگان است.

 استاندار هرمزگان با بیان اینکه روستای کردر باید همچنان میزبان جشنواره سرود رضوی روستایی کشور باشد، تاکید کرد: اجازه دهیم همچنان مدال افتخار خادمی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) برای همیشه بر سینه مردم ولایی این روستا بماند.  

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز روستای کردر متعلق به امام رضا(علیه السلام) است، افزود: کار و تلاش برای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی عبادت محسوب می شود و خوشا به سعادت اهالی کردر که توفیق خدمتگزاری و میزبانی از زائران علی بن موسی الرضا(علیه السلام) نصیبشان شده است.   

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: فعالیت های هنری باید با هدف قرب الهی و تقویت مبانی دینی و ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت (علیه السلام) باشد.  

وی بیان کرد: هر نوع فعالیتی برای جشنواره سرود با عنوان امام رضا(علیه السلام) عبادت به حساب می آید و همه عوامل و شرکت کنندگان باید قدردان این لحظات باشند.

 جادری در بخش دیگری از سخنان خود میزبانی روستای کردر از جشنواره سرود رضوی روستایی را افتخاری بزرگ دانست و گفت: روستاهای دیگر استان هرمزگان نیز این توان را دارند که در زمینه تبیین سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) فعالیت کنند.

 وی افزود: مجموعه استانداری هرمزگان از برنامه هایی که در راستای تقویت بنیه دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در هریک از روستاهای استان برگزار شود، حمایت خواهد کرد.

 شایان ذکر است؛ سومین جشنواره سرود رضوی روستای کشور با قرائت بیانیه هیات داوران و معرفی و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 487

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge