امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

شوراها درجهت توسعه شتابان شهرستان ، مدیران را یاری کنند

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:شوراها درجهت توسعه  شتابان شهرستان مدیران را یاری کنند.

به گزارش میناب نیوز ؛ علیرضا پاکدامن دردومین نشست شورای اداری شهرستان میناب درسال جاری در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان  با اشاره به جایگاه شورا ها در رشد و شکوفایی یک منطقه اظهار داشت: شورا ها با ارتباط مستقیم با مردم  ،دارای اطلاع دقیقی از مشکلات منطقه خود هستند و می توانند مدیران را در جهت رفع مشکلات و آبادانی هر چه بهتر آن منطقه یاری کنند.

وی با اشاره به روز 27 اردیبهشت ماه  روز ارتباطات و  روابط عمومی  اذعان داشت: روابط عمومی از جایگاه  ویژه ای در جهت ایجاد ارتباط بین  مردم و دستگاه های اجراری و شوراها  برخودار هسنتد و باید با برنامه ریزی های مدون در جهت اطلاع رسانی و دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی اقدامات عملی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در ادامه سخنان خود گفت: مردم باید از روند خدمات ارائه شده توسط شوراها و دستگاه های اجرای شهرستان  آگاهی داشته  باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با توجه  به نام گذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “دولت و ملت، هم دلی و همزبانی” تاکید کردند :مدیران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در امر تحقق هرچه بیشتر هم دلی و همزبانی در جامعه پیش قدم باشند.

معاون استاندار هرمزگان در جمع اعضای شورای اداری شهر ستان میناب سال جاری را باتوجه به در پیش بودن دو انتخابات  بزرگ در کشور سالی بسیار مهم  برشمرد و خاطر نشان کرد:همه باید  در جهت  پاسداری از رای مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کینیم.

وی  با بیان این مطلب که ما با بحران کم آبی در شهرستان و استان مواجه هستیم  گفت: این بحران باید به صورت ویژه مدیریت و از  ایزار ها و تکنولوژی های نوین در جهت تامین  آب مورد نیاز بخش خانگی ، کشاورزی ،صنعتی و فضای سبز وهمچنین در جهت استفاده بهینه  از آب در این بخش ها، برنامه ریزی های مدون و اصولی انجام شود.

 شایان ذکر است:

معاون  هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان  در جلسه شورای اداری شهرستان میناب  اظهار داشت:در سال گذشته ما شاهد سرمایه گذاری های متعددی در شرق و غرب مرکز استان و استان بوده ایم که نوید دهنده تولید ثروت و منجر به توسعه  بهتر استان خواهد شد.

وی با توجه به پتانسیل های عالی شهرستان میناب در بخش کشاورزی و شیلات تاکید کردند :برنامه ریزی های توسعه  شهرستان میناب با محوریت های این پتانسیل ها تدوین شود.

بابک تراکمه در بخش دیگر ای از سخنان خود خطاب به مدیران  و شورها گفت: بر نحوه اجرای پروژه ها درشهر و روستاها نظارت داشته باشند و خواستار استفاده از معماری ایرانی اسلامی در طرح ها و احداث ساختمان ها شدند .

وی از تخصیص اعتبار 330 میلیون تومان به 11 دهیاری و 8 دستگاه ماشین الات به 8 دهیاری های این شهرستان در سال جاری خبر داد.

گفتنی است:

 مدیر کل شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان میناب گفت: شورا ها با نظارت بر امور و پیگیری مطالبات مردم در عرصه های مختلف در روند توسعه و رفاه جامعه  حرکت کنند.

مسعود دالمند یکی از را هکار های کاهش ترافیک و و هزینه های ایاب و ذهاب و غیره در مراجعه به شهرداری ، الکترونیک کردن خدمات شهرداریها بر شمرد و افزود: شهرداری ها به سمت الکترونیک کردن کار ها خود حرکت کنند.

شایان ذکر است:از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان میناب در پایان این جلسه  تجلیل شد.


 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 663

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge