امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

توانمندسازي سازمانهای مردم نهاد(سمن) یکی از اولويت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل هرمزگان

میناب نیوز:سرپرست معاون فرهنگي و امور جوانان با اشاره به اينکه در راستاي توانمند سازي تشکلهاي غيردولتي، شناسايي دغدغه هاي مشترک آنها از مهمترين برنامه هاي اين معاونت است، گفت: به دنبال تقويت تشکل هايي هستيم که در حوزه اندیشه شهید مطهری ، عفاف و حجاب ، اردوهای جهادی ،توليد علم و مقوله هاي هويت و مذهب فعال و.... هستند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورش وجوانان هرمزگان:مجتبی عامری گفت: اين معاونت پيگير برنامه هاي 13 گانه مصوب شوراي عالي جوانان است که که در چند موضوع مهم در حال پيگيري است.توجه به بدنه مردمي و حضور علمي و عملي جوانان در امور مرتبط با جوانان از مهمترين دغدغه هايي است که در حال پيگيري آن هستيم.

وي توانمند سازي و توجه به تشکل ها و حمايت از آن ها را از مهم ترين اولويت هاي پيش روي معاونت فرهنگي و امور جوانان دانست و گفت: قصد داريم در آينده نزديک تشکلها را با ظرفيتهاي گسترده کاري شان آشنا کنيم.

که در اين راستا تلاش هايي به منظور تسريع در دريافت اعتبار صورت داده ايم و در جلسه مشترک با هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان راهکارهای ثبت نام سمنها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1068

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge