امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

آغاز فعالیتهای انتخاباتی چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا در هرمزگان با فرمان وزیر کشور

میناب نیوز:با فرمان وزیر کشور ، فعالیت انتخاباتی چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در هرمزگان آغاز شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ( پنجشنبه ) در نشست خبری گفت : داوطلبان نامزدی در انتخابات شهر و روستا می توانند با مراجعه به پایگاههای اطلاع رسانی فرمانداریها و بخشداریهای محل سکونت خود از شرایط نامنویسی اطلاع پیدا کنند.

بامری افزود : نامنویسی نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان از 26 فروردین آغاز می شود و تا اول اردیبهشت ادامه دارد.

وی گفت : هیئت های اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا در استان امشب تشکیل می شود.

وی افزود : چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان به صورت رایانه ای انجام می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت :در روستاهای کمتر از هزار و 500 نفر ، 3 نفر به عنوان عضو اصلی و در روستاهای بیش از هزار و 500 نفر 5 نفر به عنوان عضو اصلی به شورای روستا راه می یابند.

بامری افزود : در شهرهای کمتر از بیست هزار نفر جمعیت ، پنج نفر ، در شهرهای دارای 20 تا 50 هزار نفر جمعیت هفت نفر ، در شهرهای دارای 50 تا 100 هزار نفر جمعیت 9 نفر و در شهر بندرعباس 13 نفر به عنوان اعضای اصلی به شوراهای شهر راه می یابند.

انتخابات شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، 24 خرداد در سه هزار و 307 شعبه اخذ رأی در هرمزگان برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1595

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge