امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان برکات بسیاری را برای این استان به همراه داشته است

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان برکات بسیاری را برای این استان به همراه داشته و خواهد داشت.

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی در آیین اختتامیه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، عنوان کرد: برگزاری این کنگره عظیم یک فعالیت و اقدام مهم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای استان هرمزگان و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری در جامعه است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی توانسته با سربلندی راه خود را ادامه دهد و امروز به موفقیت‌های بزرگی برسد.

استاندار هرمزگان برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا را یک کار لازم و ضروری دانست و افزود: یکی از ابعاد مهم برگزاری چنین برنامه‌هایی معرفی ویژگی ها، افکار و اندیشه‌های شهدای بزرگوار به نسل جوان امروز است.

همتی تصریح کرد: دیگر ویژگی مهم برگزاری کنگره‌های شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران می باشد.

وی گفت: برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان برکات بسیاری را برای این استان به همراه داشته و خواهد داشت.

در این مراسم که با حضور سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا،فریدون همتی استاندار هرمزگان و حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار شد، از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل و قدردانی به عمل آمد و از تمبر اختصاصی این کنگره، رونمایی شد.

همچنین پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در محل برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس با حضور گسترده مردم، تشییع شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2916

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge