امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

تفاهم نامه خدمات رسانی به بیماران سرطانی هرمزگان منعقد شد

میناب نیوز : با حضور استاندار هرمزگان، تفاهم نامه مشترک چند جانبه درمان بیماران سرطانی منعقد شد.

به گزارش میناب نیوز ، مهدی دوستی در آیین امضای تفاهم نامه درمانی امید برکت که با هدف تسهیل خدمات رسانی به بیماران سرطانی و خانواده آنها منعقد شد، اظهار کرد : بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت دارای امکانات پیشرفته و به روزی است که می‌تواند به درمان بیماران کمک شایانی کند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام نیز با طراحی یک شبکه به دنبال این است که عدالت توزیعی را در کشور ایجاد کند تا تمام کشور از مواهب این پیشرفت بهره مند شوند.

استاندار هرمزگان گفت: این تفاهم نامه در قالب یک بسته کامل طراحی شده و علاوه بر بحث درمان بیماران سرطانی، مسائلی همچون ایاب و ذهاب و اسکان همراهان را نیز در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه در راستای تکریم مردم و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص توجه به بیماران و حفظ شان افراد است در این طرح علاوه بر اینکه بیماران از درمان پیشرفته بهره مند می‌شوند همراهان آنان نیز در جای مناسب ساکن شده و ایاب و ذهاب آنها هم تامین می‌شود.

تفاهم نامه چهار جانبه بین استانداری، ستاد اجرایی فرمان امام، بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هدف تسهیل خدمات رسانی به بیماران سرطانی و خانواده آنها منعقد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3769

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge