امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

نیروی دریایی موجب افتخار و اقتدار ایران اسلامی است

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران موجب اقتدار ایران اسلامی در عرصه دریاها شده است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، استاندار هرمزگان ضمن گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی، عنوان کرد: نیروی دریایی کشورمان در روزهای نخست جنگ طومار نیروی دریایی رژیم عراق را درهم پیچید و اجازه حضور در دریا را از آنها گرفت و نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس اقدامات بسیار بزرگی را در دفاع از کشور انجام داد و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرد.

 وی ادامه داد: دریادلان نیروی دریایی امروز نیز با اقتدار و خلوص نیت در آبهای نیلگون خلیج فارس و دریای عمان به ماموریت خود ادامه می دهند و حتی در آبهای بین المللی نیز حضوری قدرتمندانه دارند.

 استاندار هرمزگان افزود: اقتدار نیروی دریایی کشورمان در آبهای بین‌المللی در حراست از خطوط کشتیرانی در برابر هجوم دزدان دریایی افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی است و کمک بزرگی به اقتصاد کشور محسوب می شود.  

جادری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی نام برده اند، تصریح کرد: این امر بیان اگر اهمیت و نقش مهمی است که این نیرو در دفاع از کشور به عهده دارد و  سایر دستاوردهای مهم این نیرو در زمینه ساخت تجهیزات مهم با تکیه بر توان داخلی موجب اقتدار ایران اسلامی در عرصه دریاها شده است.

 وی خاطرنشان کرد: بنده این روز را به تمامی دریادلان فعال در نیروی دریایی تبریک می گویم و امیدوارم روز به روز بر توفیقات این نیرو افزوده شود.

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 327

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge