امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

پنج میلیارد اعتبار برای روکش آسفالت خیابان های درون شهری میناب اختصاص یافته است / میناب برای استقبال از نوروز آماده است

شهردار میناب گفت: پنج میلیارد اعتبار برای روکش آسفالت خیابان های درون شهری میناب اختصاص یافته است.

  به گزارش میناب نیوز، حبیب اله سهرابی در نشست خبری با اشاره به پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: در بودجه سال آینده اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های بلوار امام علی(ع) و بلوار دانشگاه میناب مشخص شده است .

  وی در بخش دیگری از سخان خود افزود:  مجموعه شهرداری میناب از بیستم اسفند ماه تا بیستم فروردین ماه درحالت آماده‌ باش می باشد و آماده میزبانی از مهمانان نوروزی از سراسر کشور هستیم.

شهردار میناب با اشاره به روکش آسفالت خیابان ها ابراز امیدواری کرد  : از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در خصوص خسارت سیل ، با دستور استاندار هرمزگان پنج میلیارد اعتبار برای روکش آسفالت خیابان های درون شهری میناب اختصاص یافته است که نودید دهنده سال آینده خوبی در این زمینه در میناب خواهد بود.

وی باییان این مطلب که رتبه شهرداری میناب پایین است با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم با افزایش شاخص های شهرداری در بخش های مختلف رتبه شهرداری را به جایگاه واقعی آن افزایش دهیم.

سهرابی در خصوص جمع آوری احشام در سطح شهر میناب گفت : در حال طی مراحل قانونی آن هستیم و بزودی اطلاع رسانی لازم برای جمع آوری حیوانات انجام خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: شهرداری در جهت توسعه شتابان میناب در بخش های مختلف از جمله احداث مکان های تفریحی و ورزشی ماننده شهربازی آماده همکاری با بخش خصوصی است و سرمایه گذاران در این بخش می توانند به شهرداری میناب مراجعه نمایند.

شهردار میناب در بخش پایانی سخنان خود گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته ان شا الله با راه‌اندازی دوربین های کنترل سرعت در خیابان های سطح  شهر میناب تعداد دست‌اندازها را کاهش خواهیم داد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 3312

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge