امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

شرق هرمزگان نیازمند توجه بیشتری از سوی صنایع استان هرمزگان دارد

میناب نیوز : رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت : شرق هرمزگان نیازمند توجه بیشتری از سوی صنایع استان هرمزگان دارد.

به گزارش میناب نیوز :  حسین رئیسی در نشست مجمع نمایندگان هرمزگان با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد : استان هرمزگان کلکسیونی از ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی است و جزء پنج استان برتر در تامین بودجه کشور است.

وی افزود : علی رغم ظرفیت های زیاد استان هرمزگان، جزو سه استان فقیر با نرخ بیکاری بالا در کشور است. که این نقیصه باید با همکاری همه صنایع استان برطرف شود و  نقش مردم استان در صنعت مشخص گردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت : مردم استان هزینه‌های آلودگی و مسائل زیست محیطی صنایع را می دهند اما چندان بهره ای از صنایع مستقر ندارند.

وی تصریح کرد : صنایع باید به  مسئولیت های اجتماعی خود به شکل سامان یافته و هدفمند عمل نمایند بگونه ای که قابل بررسی و ارزیابی باشد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود : فولاد می تواند در ایجاد زیرساخت های ورزشی، کمک به تجهیزات بیمارستانی،تامین مسکن محرومین،کمک به ایجاد مشاغل خرد و زود بازده، به شرق هرمزگان کمک کند.

رئیسی همچنین گفت : آمادگی داریم تا موانع و مشکلات صنایع را در سطح ملی پیگیری و برطرف کنیم.

وی تاکید کرد : تجمیع و استقرار صنایع در مرکز استان و عدم توجه به ایجاد صنایع در شرق و غرب استان به دلیل عدم زیرساخت ها پذیرفته نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان افزود : عدم توجه به آمایش سرزمین در استقرار صنایع برای کشور هزینه مضاعف ایجاد نموده است وعدالت توزیعی در امکانات باعث می‌شود مردم احساس تبعیض نکنند.

وی در پایان عنوان کرد : باید خروجی همه سیستم ها رضایت مردم باشد و میزان رضایت مردم بهترین معیار است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3329

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge