امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشي و فناوری هرمزگان

میناب نیوز:نمایشگاه دستاوردهای پژوهشي و فناوری استان هرمزگان همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان پس از افتتاح اين نمایشگاه از دستاوردهای پژوهشي و فناوری استان بازدید و با دستاوردهای دستگاه ها و مراکز علمی استان آشنا شد.

 در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری محصولات دانش بنیان تولید شده در هرمزگان نيز برای بازدید کنندگان معرفی مي شود.

 استاندار هرمزگان همچنين از غرفه بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان استان قرار گرفت.  

در این بازدید علی فتی رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان با قدردانی از حمایت های استاندار هرمزگان در برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز در برپایی پررنگ این نمایشگاه نقش به سزایی بر عهده داشت.  

شايان ذكر است؛ نمايشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در هرمزگان در سالن مجتمع آموزشي و پژوهشي بصيرت دانشگاه هرمزگان برپا شده و هر روز از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 20 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

 مراسم تجليل از پژوهشگران و فناوران نیز در اختتامیه همین نمایشگاه در  ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 20 آذر در محل سالن اجتماعات شركت سهامي برق منطقه اي برگزار خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 345

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge