امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

فاز دوم شهرک صنعتی میناب افتتاح شد

میناب نیوز : آئین افتتاح فاز 2 شهرک صنعتی میناب با حضور رسولیان معاون وزیر صمت ، رئیس سازمان صمت هرمزگان و معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب برگزار شد .

به گزارش میناب نیوز ، مدیر عامل شهرک های صنعتی هرمزگان در آیین افتتاح فاز 2 شهرک صنعتی میناب، مساحت این شهرک را 58 هکتار اعلام کرد. سید امیر امیرزاده ، با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی نقاط جغرافیایی در اقتصاد کشور هستند که محل تمرکز صنایع مختلف‌اند ، افزود : فاز اول شهرک صنعتی میناب مورد استقبال سرمایه گذاران و صنعتگران قرار گرفت و تکمیل شد و فاز دوم با توجه به درخواست های سرمایه گذاران، طراحی و ظرف مدت دو سال زیرساخت های آن تامین شد.

امیرزاده ، با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی به عنوان خوشه های صنعتی و اقتصادی هر منطقه ای شناخته شده و نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارند، توضیح داد : فاز اول شهرک صنعتی میناب کارخانجات و صنایع مهمی که برخی از آنها اهمیت ملی دارند را در خود جای داده است و انتظار می رود در فاز دوم شهرک نیز صنایع مهمی مستقر شوند.

وی ادامه داد: تکمیل زنجیره تولید به عنوان یک رویکرد در احداث و توسعه شهرک های صنعتی مورد توجه است که فاز اول شهرک صنعتی میناب با استقرار زنجیره صنایع تبدیلی کشاورزی و همچنین حلقه های تکمیلی تولید میگو و لارو، نمونه موفقی از اجرایی شدن این راهبرد است. 

وی ، اعتبار راه اندازی فاز ۲ شهرک صنعتی میناب را ۳۳۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد : پس از بهره برداری از این شهرک و استقرار صنایع در ۵۸ هکتار اراضی شهرک صنعتی میناب، زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3454

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge