امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

آماده‌سازی میناب جهت استقبال از نوروز و مسافران نوروزی

میناب نیوز : شهردار میناب از آماده‌سازی میناب ، جهت استقبال از نوروز و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، حبیب‌الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارد کرد :  با هدف آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز تمامی فعالیتهای عمران شهری و فضای سبز در راستای بهسازی فضای عمومی شهر قرار گرفته است.

وی افزود:  رنگ آمیزی و خط کشی خیابانها  ، نورپردازی میادین به صورت گسترده و روشنایی بوستانهای و اجرای روشنایی بلوارهای فاقد روشنایی ازجمله بلوار عباسی، بلوار ساحلی، بلوار بهشت زهرا ، اجرای رنگ آمیزی پل استقلال ، و دیوارنگاره های متعدد در سطح شهر ، کاشت گل فصلی و توسعه کشت چمن در میادین نصب المان جدید و بلوارهای سطح شهر در ماه های گذشته شروع و هم اکنون در حال  انجام است .

شهردار میناب یادآور شد : آماده سازی تمامی بوستانهای سطح شهر از جمله پارک ملت جهت اسکان مهمانان نوروزی و تجهیز آن به امکانات رفاهی و نصب قریب به 30 تخته چادر در این بوستان و نیز آماده سازی بوستان مکران به عنوان محل ستاد مرکزی خدمات سفر از جمله اقداماتی است که در حال انجام می باشد.

وی خاطرنشان کرد : مهیاسازی سرویس های بهداشتی پارک ها، ایجاد دیوار سبز و آماده سازی سفره هفت سین و نصب المان های نوروزی در نقاط مختلف شهر ، اجرای تمثال امام خمینی(ره) با کاشی هفت رنگ در میدان استقلال ، اجرای رنگ آمیزی فواره پلکانی جنب ساختمان زرین بلوار میدان استقلال از دیگر برنامه های شهرداری است که همزمان با انجام آنها توسط واحدهای شهرداری، به شهروندان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد:  با توکل به خداوند منان و با حمایتهای شورای اسلامی شهر امیدواریم سال خوبی برای شهروندان میناب در پیش داشته باشیم.

شهروندان گرامی برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادهای، انتقادات و درخواست های خود می توانند از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۳۷ اقدام نمایند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3483

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge