امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

تصفیه خانه فاضلاب شهر میناب در آستانه بهره برداری است

میناب نیوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با تلاش مجموعه آبفا و حمایت های دولت، تصفیه خانه فاضلاب میناب تکمیل شده و در آستانه بهره برداری است.

به گزارش میناب نیوز ، عبدالحمید حمزه پور در بازدید از این تصفیه خانه و بررسی وضعیت شبکه جمع آوری فاضلاب شهر میناب که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان انجام شد، افزود: فاز اول تصفیه خانه فاضلاب میناب 7 هزار و 420 متر مکعب ظرفیت دارد، گفت: تاکنون برای تکمیل این پروژه و شبکه جمع آوری فاضلاب اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از فاز اول اجرای این پروزه جمعیتی بالغ بر 41 هزار نفر بهره مند می شوند، تصریح کرد: جمع آوری فاضلاب شهر در مصارف کشاورزی نیز استفاده شود. به گفته مدیرعامل آبفا، فرایند تصفیه این تصفیه خانه به روش MLE است و بخش مایع این تصفیه خانه تا پیش از پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته حمزه پور، در حال حاضر 60 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب میناب تکمیل شده و 10 کیلومتر دیگر نیز در حال اجراست که امیدواریم با اتمام آن جمعیت بیشتری از این شهر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار گیرند.

مجید سلحشور فرماندار میناب نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های شرکت آب و فاضلاب برای تکمیل این پروژه ابراز امیدواری کرد: بهره برداری از این پروژه بتواند یکی از قول های دولت در تکمیل این پروژه محقق و شهر میناب به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3485

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge