امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان (میناب) ٣٠ نفر تایید شدند

میناب نیوز : مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری‌ هرمزگان از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان توسط هیات‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، محمد جواد خجسته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری‌ هرمزگان صبح امروز شنبه ٢٠ آبان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اتمام مهلت بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه، نتایج مربوط به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نشده ابلاغ شد.

وی افزود: در مهلت تعیین شده برای نام‌نویسی قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در مجموع در استان هرمزگان ١٩٩ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان گفت: در حوزه انتخابیه مرکزی استان(بندرعباس) در مجموع ١١۴ داوطلب نام‌نویسی کرده بودند که از این تعداد ۶٢ نفر تایید صلاحیت، ٣١ نفر عدم احراز و ٢١ نفر نیز عدم تایید شدند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شرق استان(میناب) ٣٩ نفر داوطلب نمایندگی بودند که از این تعداد ٣٠ نفر تایید و ٩ نفر نیز عدم تایید شدند، همچنین در حوزه انتخابیه غرب استان(بندرلنگه) ۴۶ نفر داوطلب بودند که ١١ نفر تایید، ٢ نفر عدم احراز و ٣٣ نفر نیز عدم تایید شدند.

خجسته گفت: در مجموع از ١٩٩ داوطلب نمایندگی مجلس در استان هرمزگان، ١٠٣ داوطلب تایید، ٣٣ نفر عدم احراز و ۶٣ نفر نیز عدم تایید شدند.

وی ادامه داد: داوطلبان در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی مربوطه، باید شکایات خود را از تاریخ ۲۱لغایت۲۴ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان _ سامانه داوطلب» ثبت کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان گفت: بار دیگر تاکید می­‌شود ثبت شکایات و اعتراضات داوطلبان به صورت غیر حضوری است و از مراجعه حضوری به دفاتر نظارت استان‌ها پرهیز شود.

خجسته همچنین در خصوص آخرین آمار مرتبط با ثبت نام داوطلبان نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری نیز اظهار داشت: تاکنون ٩ نفر برای نمایندگی از حوزه هرمزگان نام‌نویسی کرده‌اند که ٨ مورد در قم و یک نفر نیز در بندرعباس ثبت نام خود را انجام داده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3719

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge