امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

دانشکده مامایی و پرستاری به علوم پزشکی شرق هرمزگان اضافه می شود

میناب نیوز : مدیر بهداشت ودرمان شهرستان میناب گفت : دانشکده مامایی و پرستاری به علوم پزشکی شرق هرمزگان اضافه می شود .

به گزارش میناب نیوز ، عبدالعظیم احمدپور در نشست با اصحاب رسانه شهرستان میناب با اشاره به افزایش دانشکده های علوم پزشکی شرق هرمزگان در شهرستان میناب اظهار کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته  و پیگیری در حال انجام به زودی دو دانشکده مامایی و پرستاری به جمع دو دانشکده بهداشت و پیراپزشکی اضافه خواهد شد .

وی افزود : در آینده نزدیک دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبدیل خواهد شد که مقدمات بخشی از آن انجام و درحال انجام می باشد.

مدیر بهداشت ودرمان شهرستان میناب بااشاره به احداث ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان افزود: زمین آن به مساحت 20 هکتار مشخص و عملیات تسطیح زمین و جاده ورودی آن انجام شده است و به زودی عملیات کلنگ زنی و آغاز پروژه انجام می شود .

وی در خصوص بیمارستان دوم شهرستان میناب گفت: در سفر رئیس جمهور به شهرستان میناب 300 میلیاد تومان برای تکیمل این بیمارستان اختصاص یافته است .

احمدپور افزود :  بیمارستان ام البنین شهرستان میناب درمانی و آموزشی خواهد بود که زیرساخت های لازم در زمنیه آموزشی نیز در این بیمارستان در حال احداث می باشد .

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت : در سال جاری پویش غربالگری دیابت و فشار خون در شهرستان میناب انجام شده است و همچنین درخصوص واکسیناسیون قطره فلج اطفال در مرحه اول انجام شده و هم اکنون نیز در مرحله دوم در حال انجام می باشد .

مدیر بهداشت ودرمان شهرستان میناب در خصوص آموزش درمانی نیز به صورت  مجازی و حضور در بین جامعه هدف انجام شده و در حال انجام می باشد .

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : در سال جاری در چند مرحله به صورت گروه های جهادی در محلات و روستاهای شهرستان میناب خدمات پزشکی به صورت رایگان ارائه شده است .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3765

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge