امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

23 دستگاه خودرو تحویل شهرداری ها و دهیاری های استان هرمزگان شد

میناب نیوز:طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان 23 دستگاه خودرو سبک و سنگین به شهرداری ها و دهیاری های استان تحویل داده شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان ابراهیم عزیزی در این مراسم با اشاره به اهمیت فراهم نمودن تجهیزات و امکانات شهری در استان گفت: در آستانه سال جدید به منظور بهره برداری بهتر از امکانات شهری، شهرداری های شهرستان های استان به این ناوگان مجهز می شوند.

وی ابراز داشت: استفاده بهینه از این امکانات با بهره گیری از یک فرهنگ درست قابل اجرا است که فرهنگ سازی در این امر با مشارکت و همکاری مردم ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه سال آینده نیازهای استان دربخش تجهیزات کامل تر می شود اظهار داشت : برطرف کردن نیازها و تجهیزات برخی شهرداری ها و دهیاری های استان در دستور کار است که بر اساس اولویت این امکانات به آنان واگذار می شود.

این خودرو ها و تجهیزات شامل 11 دستگاه خودرو 5 و 8 تنی پرس زباله، 8 دستگاه خودرو نیسان حمل زباله ، 2 دستگاه کامیون 19 تنی حمل زباله، یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل میکانیکی و همچنین هزار و 100 سطل زباله است که با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از اعتبارات ملی به شهرداری ها و 11 دهیاری تحویل داده شد.

قابل ذکر است از این اعتبار 600 میلیون تومان نیز جهت احداث سایت نگهداری زباله در چندین شهرستان اختصاص داده شده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 886

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge