امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

10 بوستان بانوان در استان هرمزگان احداث می شود

میناب نیوز:سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از احداث 10 بوستان بانوان در 10 شهر مركز شهرستان استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز، دكتر مسعود دالمن از اجرايي شدن احداث پارك بانوان در 10 شهر استان هرمزگان خبر داد و بیان داشت: طبق تاكيدات استاندار هرمزگان و با توجه به ضرورت توجه جدي به قشر بانوان در فضاهاي شهري مقرر شد كه در 10 شهر مركز شهرستان شامل شهرهاي ميناب ، رودان ، بندرلنگه ، حاجي آباد ، بندرخمير ، بستك ، پارسيان ، جاسك ، سيريك و سردشت بشاگرد عمليات اجرايي پروژه احداث پارك بانوان در هفته جاري آغاز و تا دهه مبارك فجر نيز به بهره برداري برسد.

وی افزود: با توجه به تفاهم نامه منعقده بين معاونت هماهنگي امور عمراني استانداری هرمزگان و شهرداي هاي مذكور مقرر شده تا طرح احداث پارك بانوان در زميني به مساحت بين یک تا 2 هكتار و با جانمايي فضاهاي مورد نياز اجرایی شود كه متناسب با پيشرفت فيزيكي پروژه اعتبار مورد نياز به شهرداري هاي مذكور واريز می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهار داشت: با اختصاص اين مجموعه براي بانوان اين امكان به آنها داده مي شود تا بتوانند در فضايي آزادتر با ايجاد امنيت كامل به تفريحاتي كه مربوط به آنهاست به راحتي و آزادانه بپردازند.

دالمن تصریح کرد: همچنین با این کار زمينه براي ارتقاي زندگي فردي و اجتماعي بانوان و احياء تشكل هاي اجتماعي و فرهنگي بيش از پيش مهيا می شود.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
کد خبر: 920

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge