امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

جشنواره سرود رضویی دستاورد بزرگ فرهنگی برای میناب است

میناب نیوز:معاون فرماندار میناب از برگزاری نخستین جشنواره سرود رضویی روستایی کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره دستاورد بزرگ فرهنگی برای میناب به شمار می‌رود.

به گزارش میناب نیو زبه نقل از روابط عمومی فرمانداری میناب ، محمد ریاضی ، از پیگیری‌های لازم برای برپایی این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: سطح سنجی‌های لازم در حوزه‌های مختلف برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و بیان این مطلب که میزبانی نخستین جشنواره سرود رضوی روستایی کشور به روستای کردر در بخش بندزرک میناب واگذار شده از همه مسئولان و نهادهای فرهنگی موظف خواست تمام تلاش خود را در راستای برگزاری این جشنواره به نحو مطلوب به کار گیرند.

یادآوری می شود نخستین جشنواره سرود رضوی روستایی کشور با هدف ترویج سیره و فرهنگ رضوی در سطح روستاها، بهره‌گیری از توانمندی های موجود در مناطق روستایی و عشایری و شناسایی و فراهم ساختن زمینه برای پرورش استعدادهای نسل جوان روستایی همزمان با میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و در هفته وحدت در میناب برگزار می‌شود.

روستای «کردر» میناب به دلیل تجربه موفق در برگزاری شش دوره جشنواره مردمی فرهنگی، هنری و ورزشی «آسمان هشتم» به عنوان میزبان این جشنواره از سوی شورای هماهنگی جشن‌های رضوی کشور انتخاب شده است.

جشنواره آسمان هشتم هر ساله به همت جوانان فعال فرهنگی هیئت امام رضا (ع) روستای کردر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و مجموعه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در دهه کرامت برگزار می‌شود. روستای کردر در هشت کیلومتری مرکز شهر میناب قرار دارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 1327

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge